ش 29 اردیبهشت 1403 ساعت 17:44

بخشدار باینگان : دهیاران بازوان توانمند دولت اند

بخشدار باینگان : دهیاران بازوان توانمند دولت اند

به گزارش سلام پاوه : در نشست دهیاران بخش باینگان با بخشدار این بخش مسائل و مشکلات روستاها بررسی شد . به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این نشست ابتدا دهیاران با بیان مشکلات و نقطه نظرات خود پرداختند .بررسی و بازنگری طرح هادی ، تقویت آنتن دهی تلفن همراه ، راه اندازی ایستگاههای […]

به گزارش سلام پاوه : در نشست دهیاران بخش باینگان با بخشدار این بخش مسائل و مشکلات روستاها بررسی شد .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این نشست ابتدا دهیاران با بیان مشکلات و نقطه نظرات خود پرداختند .هادی زامیادبررسی و بازنگری طرح هادی ، تقویت آنتن دهی تلفن همراه ، راه اندازی ایستگاههای دیجیتال صدا و سیما از مهمترین نیازهای روستاها بود که توسط دهیاران مطرح و ارائه شد .

 

در ادامه بخشدار باینگان اطلاعات و آگاهی را مهمترین ابزار و عنصر توسعه عنوان کرد و گفت: اطلاعات لازمه برنامه ریزی برای توسعه است .

 

محمد هادی زامیاد افزود: دهیاران به عنوان بازوان توانمند دولت در روستاها باید با اطلاع و آگهی از تمام موضوعات روستا اعم از مشکلات و نیازمندیها و توانمندی و استعدادهای آن و انتقال این اطلاعات به مسئولان مربوطه بستر و زمینه رفع مشکلات ،تامین نیازمندیها و تقویت توانمندیها و ظرفیتهای روستا فراهم نموده و موجبات توسعه در روستا را رقم بزند .

 

بخشدار باینگان با اشاره به مشارکت پذیری مردم این بخش ،این ویژگی را مهم ارزیابی کرد و خواستار تداوم آن برای جذب اعتبارات دولتی شد .

 

در این نشست مقرر گردید با دعوت از مسئولان مرتبط مشکلات ضعف آنتن دهی تلفن همراه و تقویت ایستگاههای صدا وسیما در بخش بررسی و مرتفع گردد .

 

نشست دهیاران با بخشدار باینگان

2 پاسخ برای “بخشدار باینگان : دهیاران بازوان توانمند دولت اند

  • باینگان در تاریخ تیر 6, 1398 گفت:

    جناب آقای بخشدار سلام علیکم اولا” بعنوان بخشدار باینگان منصوب شده اید تبریک می گوییم .دوم دریا باش به قول افردان گزارش نکن صندلی بی وفا است . سوم از اول شهر تا آخر شهر نظارت کن مشکلات را یاداشت نما و رسیدگی کن که انشاء… با دست پر خیر شما برطرف شود دیدن مثل شنیدن نیست چهارم در بین ادارات هیچ کینه ای نداشته باش و بردارانه برخورد نما پنجم باینگان مشکل زیادی را دارد پیگیری نما که باقیات الصالحاتی در باینگان داشته باشید مثل کاک انور و عثمان محمدی که بخشدار و شهردار بودند ….و……

  • فرهنگی در تاریخ تیر 4, 1398 گفت:

    آقای بخشدار دهیاران بازوان تمام دولت نیستند تمام ادارات بازوان تمام دولت هستند درخت ربشه داشته باشد بدون شاخ و برگ معنا ندارد