د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 17:25

نجات یک راس بچه کل مصدوم از مرگ توسط دوستداران طبیعت در نودشه/ عکس

نجات یک راس بچه کل مصدوم از مرگ توسط دوستداران طبیعت در نودشه/ عکس

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره محیط زیست شهرستان پاوه گفت ؛به همت دوستداران محیط زیست و حیات وحش منطقه یک راس بچه کل که چند روزی است متولد شده است از مرگ نجات یافت . محمد اخگر زاده در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : آقای علی منور یکی از فعالان محیط […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره محیط زیست شهرستان پاوه گفت ؛به همت دوستداران محیط زیست و حیات وحش منطقه یک راس بچه کل که چند روزی است متولد شده است از مرگ نجات یافت .

محمد اخگر زاده در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : آقای علی منور یکی از فعالان محیط زیست که در حال کوهپیمایی در ارتفاعات دالانی در منطقه شهر نودشه می باشد متوجه یک بچه کل وحشی مصدوم ویلان که بر اثر حمله عقاب آسیب دیده است می شود.بچه کل مصدوم

 

وی افزود؛ پس از مشاهده این گونه جانوری با ارزش که در حال تلف شدن در طبیعت بود ضمن اطلاع به اداره محیط زیست شهرستان پاوه ، وی با همکاری اقای مختار خندانی و چند دوستدار محیط زیست اقدام به نجات بچه کل وحشی و تیمار و مراقبت از آن می کنند.

 

رئیس حفاظت محیط زیست پاوه گفت؛ این دوستداران حیات وحش منطقه چند روز است که به صورت خودجوش و شبانه روزی اقدام به مراقبت از این بچه کل وحشی زخمی میکنند و وضعیت آن روبه بهبودی است.

 

اخگرزاده ضمن تقدیر و تشکر ویژه اقای منور بخاطر تلاش و توجه خاص به این موضوع از فعالان زیست محیطی و دوستدار طبیعت و حیات وحش منطقه و همراهان وی نیز قددارنی کرد.

وی ضمن تشکر از این فعالان محیط زیست از تمامی آحاد جامعه و همشهریان دیگر خواستار چنین توجهات و مهربانی با طبیعت و حیات وحش منطقه شد.

 

 

بچه کل مصدوم

 

یک پاسخ برای “نجات یک راس بچه کل مصدوم از مرگ توسط دوستداران طبیعت در نودشه/ عکس

  • رضایی در تاریخ خرداد 29, 1398 گفت:

    آفرین،بسیار حرکت زیبایی است
    اجرکم عند الله