د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 05:35

راه اندازی سامانه طرح تکریم ارباب رجوع به صورت غیر حضوری برای بیمه شدگان تامین اجتماعی

راه اندازی سامانه طرح تکریم ارباب رجوع به صورت غیر حضوری برای بیمه شدگان تامین اجتماعی

به گزارش سلام پاوه:رئیس شعبه تامین اجتماعی پاوه از راه اندازی سامانه طرح تکریم ارباب رجوع به صورت غیر حضوری خبر داد. سلیم نادری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:در راستای خدمات دولت الکترونیک و طرح تکریم ارباب رجوع و همچنین دسترسی سهیل و آسان جامعه هدف(بیمه شدگان،کارفرمایان و مستمری بگیران) به خدمات […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس شعبه تامین اجتماعی پاوه از راه اندازی سامانه طرح تکریم ارباب رجوع به صورت غیر حضوری خبر داد.

سلیم نادری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:در راستای خدمات دولت الکترونیک و طرح تکریم ارباب رجوع و همچنین دسترسی سهیل و آسان جامعه هدف(بیمه شدگان،کارفرمایان و مستمری بگیران) به خدمات تامین اجتماعی سامانه ارائه خدمات غیر حضوری(طرح ملی دکتر نوربخش)راه اندازی شده است.

وی افزود: با استفاده از این سامانه خدماتی دیگر نیاز به حضور در شعب تامین اجتماعی نبوده و خدمات مختلف را می توان بصورت غیر حضوری دریافت نمود و از این طریق هم در وقت و هم در هزینه صرفه جویی نماییم.

نادری به تعدادی از خدمات این سامانه به اشاره نمود:۱-درخواست دفترچه درمانی و استعلام استحقاق آن بصورت غیر حضوری۲-خدمات ارسال لیست و پرداخت حق بیمه. ۳-مشاهده احکام و فیش های حقوقی بازنشستگان و مستمری بگیران گرامی. ۴-درخواست و مشاهده بازرسی کارگاهها و ثبت اعتراض به بازرسی ها.۵-استعلام وضعیت بیمه پردازی بیمه شدگان ۶-خرید خدمت سربازی. ۷-اخذ برگ پرداخت حق بیمه بیمه شدگان خاص۸-انجام تعهدات کوتاه مدت ۹_غرامت دستمزد ایام بیمه بیکاری ،کمک هزینه بارداری ،کمک هزینه ازدواج ،هزینه کفن و دفن).

رئیس شعبه تامین اجتماعی پاوه در ادامه تاکید کرد خدمات فوق و دهها خدمات دیگر را از طریق این سامانه می توان بررسی و مشاهده نمود.

نادری ادامه داد: برای ثبت نام و ایجاد حساب کاربری و استفاده از خدمات این درگاه کافیست به آدرس اینترنتی eservices.tamin.irمراجعه نموده و نسبت به استفاده از خدمات غیر حضوری اقدام نمایند.

وی افزود: برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره #۱۴۲*تماس حاصل نمایید.ضمنا در این خصوص آموزش های لازم به دفاتر پیشخوان و کافی نت ها داده شده و جهت راهنمایی بیشتر به آنان مراجعه فرمایند.

وی در پایان افزود: لازم به توضیح است بیمه شدگان عزیز جهت ثبت نام به کافی نت ها و دفاتر پیشخوان ،مستمری بگیران گرامی به کانون بازنشستگان ،کارگران ساختمانی به مجمع امور صنفی کارگری جهت ثبت نام مراجعه نمایند.

یک پاسخ برای “راه اندازی سامانه طرح تکریم ارباب رجوع به صورت غیر حضوری برای بیمه شدگان تامین اجتماعی

  • ناشناس در تاریخ آبان 3, 1402 گفت:

    سلام
    الان دو روز ک سایت سازمان تامین اجتماعی قطع
    تمام نسخه های دارویی هم اینترنتی ثبت شده
    من و ملت دیگ درد میکشیم
    رفتم دکتر دو روز نمیتونم دارو بگیرم
    آخه سواد استفاده از اینترنت رو ندارین چرا همه چی رو اینترنتی کردین آخه
    چرا لامذهب رو قطع میکنید؟
    نکنین این کارو
    آه و نفرین ملت رو نمیتونین تحمل کنید ها
    عجب بدبختی بخدا