د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 03:54

اصحاب رسانه پرچمداران و سربازان جنگ نرم رسالت خطیری را بر عهده دارند

اصحاب رسانه پرچمداران و سربازان جنگ نرم رسالت خطیری را بر عهده دارند

به گزارش سلام پاوه:فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پاوه تبیین و گسترش و تقویت روحیه وطن دوستی و احساس هویت ملی و ایرانی را مهمترین رسالت اصحاب رسانه در این مقطع و موقعیت دانست.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه:سرهنگ ارسلان سلطانقلی در نشست هم اندیشی با خبرنگاران و مدیران سایتها و پایگاههای خبری […]

به گزارش سلام پاوه:فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پاوه تبیین و گسترش و تقویت روحیه وطن دوستی و احساس هویت ملی و ایرانی را مهمترین رسالت اصحاب رسانه در این مقطع و موقعیت دانست.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:سرهنگ ارسلان سلطانقلی در نشست هم اندیشی با خبرنگاران و مدیران سایتها و پایگاههای خبری شهرستان پاوه به نقش آفرینی اصحاب رسانه در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان اشاره کرد و گفت: اصحاب رسانه به عنوان پرچمداران و سربازان جنگ نرم رسالت خطیری را بر عهده دارند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه تلاش برای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی،تندروی های مذهبی را ناشی از احساس عدم هویت ملی و ایرانی دانست و گفت مهمترین عنصر و ابزار برای تقویت احساس هویت ملی و ایرانی رسانه ها هستند.

 

وی با بیان اینکه منشاء بسیاری از تندروی های مذهبی فقر و مشکلات اقتصادی است افزود: باید با حمایت از تولید ملی و جوانان کار آفرین کشورمان در راستای فقر زدایی و تقویت بینه مالی و رونق اقتصادی مردم تلاش کنیم تا بتوانیم از تندروی های مذهبی جلوگیری کنیم .

 

سرهنگ سلطانقلی منشاء بسیاری از تندروی های مذهبی را مشکلات مالی و اقتصادی افراد و احساس عدم هویت ملی آنان دانست و گفت رسالت رسانه ها و اصحاب رسانه ارائه راهکاری علمی و عملی برای تقویت احساس هویت ملی و ایرانی است .

 

وی با اشاره به عدم همراهی و هماهنگی عده ای از علما و روحانیون از مسائل فقهی و دینی از جمله اقامه نماز عید با دیگر کشورها بدون استدلال و فقط به خاطر احساسی بودن گفت امروز کشور نیاز به وحدت و همدلی و هوشیاری آحاد جامعه دارد .

 

فرمانده سپاه پاوه با اشاره به رونق تولید در کشورهای پیشرفته همچون ژاپن وآلمان و … گفت: به جرآت عرض میکنم توانمندترین جوانان و خلاف و با ابتکار جهان در ایران هستند که برای بالفعل شدن توانمندی آنها فقط نیاز به حمایت همه جانبه مسئولان دارند تا رونق تولید و اشتغال در کشور گسترشی بی نظیر پیدا کند .

 

سرهنگ سلطانقلی با اشاره به ظرفیتهای بی نظیر شهرستان پاوه در بخش گردشگری خواستار توسعه این صنعت پر درآمد شد و افزود، توسعه این صنعت اشتغالزا و درآمد پایدار نیازمند ساماندهی آن با حفظ ارزشها است .

 

در ادامه این نشست مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان پاوه به نقش آفرینی و تأثیرگزاری رسانه ها در بخش های مختلف جامعه اشاره کرد و این نقش را مهم حائز اهمیت دانست .

 

حجت الاسلام جعفری افزود رسانه ها باید ضمن انعکاس عملکرد و اقدامات نظام و دولت روشنگری و اطلاع مردم ، مسائل و مشکلات مردم را برای مسئولان بیان تا در راستای رفع این مشکلات برنامه ریزی واقدام نمایند.

 

وی همچنین خواستار انعکاس اخبار یادواره های شهدا به منظور تبیین و گسترش و تقویت فرهنگ شیهد و شهادت و اررشهای نظام و عملکرد و اقدامات سپاه در زمینه اجرای طرحهای بسیج سازندگی واشتغال زایی شد.

 

سرهنگ رضایی نیز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری به اهمیت توجه به فضای مجازی پرداخت و گفت : اصحاب رسانه شهرستان پاوه در مقابل هجمه های دشمنان همیشه ایستاده اند و انتظار این است که این مقابله با دشمنان این مرز و بوم در فضای مجازی تداوم یابد.

 

در ادامه این نشست خبرنگران واصحاب رسانه با قدردانی از دغدغه مسئولان سپاه برای تقویت برنامه های فرهنگی و ضرورت تقویت و حمایت رسانه ها و اصحاب رسانه نظرات و پیشنهادات خود را در راستای برطرف کردن این دغدغه ها بیان کردند.ساماندهی سایتها و کانالهای خبری و فضای مجازی شهرستان ،راه اندازی اتاق رسانه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی فرهنگ در شهرستان، حمایت از رسانه ها شهرستان برای ایفای رسالت خبری خویش از مهمترین درخواست اصحاب رسانه در این نشست بود.

در پایان این نشست ستوان دوم پاسدار حسین نظری به عنوان مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه منصوب شد.