د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 21:06

اورامانات یکی از گزینه‌های پیشنهادی برای احداث شهر جدید کرمانشاه است/ ثبت جهانی منظر طبیعی اورامانات یک مطالبه جدی است

اورامانات یکی از گزینه‌های پیشنهادی برای احداث شهر جدید کرمانشاه است/ ثبت جهانی منظر طبیعی اورامانات یک مطالبه جدی است

به گزارش سلام پاوه:مهندس بازوند استاندار کرمانشاه عصر امروز سه شنبه ۲۱ در نشست شورای برنامه‌ریزی شهرستان جوانرود که با حضور معاون عمرانی استاندار، نماینده اورامانات، فرماندار جوانرود و مدیران دستگاههای مختلف برگزار شد؛ اظهار داشت:▫️از تمام مدیرانی که در این شرایط دشوار تحریم برای اداره بهتر کشور و رفاه مردم زحمت می کشند؛ صمیمانه […]

به گزارش سلام پاوه:مهندس بازوند استاندار کرمانشاه عصر امروز سه شنبه ۲۱ در نشست شورای برنامه‌ریزی شهرستان جوانرود که با حضور معاون عمرانی استاندار، نماینده اورامانات، فرماندار جوانرود و مدیران دستگاههای مختلف برگزار شد؛ اظهار داشت:▫️از تمام مدیرانی که در این شرایط دشوار تحریم برای اداره بهتر کشور و رفاه مردم زحمت می کشند؛ صمیمانه تشکر‌ می کنم.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:مهندس بازوند افزود:رونق تولید کلید حل هر مشکلی است و این امر نیازمند تسهیل گری برای کارآفرینان و سرمایه گذاران است چرا که لازمه رونق تولید مبارزه مداوم با فساد اداری و فساد مالی است زیرا فساد می تواند یک مانع جدی در فرایند تولید و سرمایه گذاری باشد.

وی افزود:ثبت جهانی منظر طبیعی اورامانات یکی از مطالبات مهم استان است و امیدوارم بتوانیم در پایان سال ۹۸ این پرونده را به یونسکو بفرستیم.

بازوند ثبت منظر جهانی اورامانات یک ظرفیت عظیم برای توسعه منطقه و استان کرمانشاه ایجاد می کند.

استاندار کرمانشاه در ادامه افزود:همه کلانشهرها دارای شهرهایی در همجوار خود برای استراحت و آرامش فعالین خدماتی و اقتصادی خویش هستند. شهر کرمانشاه یک میلیون نفری نیز کاملا نیازمند ایجاد یک شهر جدید است و الا نیروی فعال و توانمند آن، این آرامش و آسایش را در استان های دیگر جستجو می کنند.اورامانات یکی از گزینه های پیشنهادی برای احداث شهر جدید کرمانشاه است و امیدواریم مورد موافقت قرار بگیرد.

بازوند در ادامه افزود:شهرک صنعتی جوانرود سال ۸۰ دایر شده ولی متاسفانه هنوز از زیرساخت های لازم برخوردار نیست. امسال با اختصاص اعتبار زیرساخت های لازم و آب مورد نیاز مجموعه را فراهم می کنیم تا در سال رونق تولید این شهرک صنعتی وارد چرخه سرمایه گذاری شود.

وی همچنین به استخر شنا و زمین چمن فوتبال که یکی از نیازهای جدی مردم جوانرود است.اشاره کرد و افزود: مقرر شده استخر موقتا راه اندازی شود و تعمیرات داخلی باقی مانده در زمستان انجام شود‌. همچنین پیست اطراف زمین چمن نیز تا ۲۰ روزه آینده به به بهره برداری برسد. کشت زمین چمن نیز در فصل مناسب انجام می شود‌.

گفتنی است استاندار صبح امروز در سفر به جوانرود از شهرک صنعتی، مسکن مهر مولوی، مجموعه ورزشی شهر جوانرود، روستای نوروزآباد، زمین تعاونی مسکن فرهنگیان، مجتمع تجاری الماس و سرکشی از خانواده های معظم شهدا را در دستور کار قرار داد

یک پاسخ برای “اورامانات یکی از گزینه‌های پیشنهادی برای احداث شهر جدید کرمانشاه است/ ثبت جهانی منظر طبیعی اورامانات یک مطالبه جدی است

  • amin در تاریخ خرداد 23, 1398 گفت:

    وقتی حرف از اورامانات می اید در ملکه ذهن اورامی زبانها تجسم میگردد .جا و مکانی که شاهد کمترین دستخوش فرهنگی و ادبیاتی و رسومات و انواع بافت هااست .
    متاسفانه برادران جاف زبان ما همانطور که سالها است تمام امکانات و رفاهیات و … را به خود اختصاص داده اند …
    این بار نیز از این کلمه استفاده و بهره بردند و …
    جناب استاندار عزیز چرا نمی گویید نور چشمی دولت …؟؟؟
    مگر پاوه اورامی دارد و اورامانات محسوب میشود یا جوانرود که هیچ بافت اورامانی ندارد ؟؟؟
    فرق پاوه با جوانرود چیست ؟؟؟
    دانشگاه دولتی
    بیمارستان
    انواع امکانات
    بازارچه مرزی
    و…
    پاوه کی و چه وقت مرکز اورامانات بود ؟؟؟
    چرا روز به روز کوچکتر و محصورتر میشود ؟؟؟
    چرا در انجا ازادانه انواع کالاهای خارجی به غروش میرود و کسی مانع نمیشود ؟؟؟
    اما پاوه و نوسود که صفر مرزی است هیچ کسی و مغازه ای …
    چرا از پاوه همان جنسی که در جوانرود وجود دارد را قاچاق می نامند و عبور در سه راهی باینگان شمشیر ممنوع است اما در جوانرود و انجا ایرادی ندارد …؟؟؟

    راستی تا کی بین فرزندان خانواده بزرگ ایران تفاوت بی معنا و حاشیه دار درست می کنید ؟؟؟
    به چه قیمت ؟؟؟
    مگر پاوه ای ها ثابت شده انقلاب در تمام ادوار نبوده و نیستند ؟؟
    لطفا کمی هم به فکر پاوه باشید
    من امیدوارم که روزی فرا برسد که ما پاوه ایها سوای از برادران جوانرودی نماینده مستقل در دولت و مجلس داشته باشیم تا از حق های تضییع شده ما که سالها است مدفون شده و بی مهری شده … دفاع نماید .
    ان شاءالله