د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 07:43

با تمام توان پیگیرموضوع احیای سراب هولی خواهم بود/ بازدید مهندس سالاری از سراب هولی/ عکس

با تمام توان پیگیرموضوع احیای سراب هولی خواهم بود/ بازدید مهندس سالاری از سراب هولی/ عکس

به گزارش سلام پاوه : معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه : شهرستان پاوه باظرفیتهای متعدد انسانی و طبیعی پتانسیل لازم را برای توسعه ورونق اقتصادی دارد . به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مهندس سالاری در جلسه شورای اداری شهرستان پاوه گفت: این شهرستان با وجود ماموستا ملا قادرقادری امام جمعه این شهر که […]

به گزارش سلام پاوه : معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه : شهرستان پاوه باظرفیتهای متعدد انسانی و طبیعی پتانسیل لازم را برای توسعه ورونق اقتصادی دارد .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مهندس سالاری در جلسه شورای اداری شهرستان پاوه گفت: این شهرستان با وجود ماموستا ملا قادرقادری امام جمعه این شهر که یک شخصیت ملی و فرامنطقه ای است . فرماندار توانمند، با تجربه و کاردان و نماینده ای پر انرژی و پیگیر درکنار مردمی فرهنگی و طبیعتی بکر و زیبا ومنحصر بفرد،ظرفیتهای لازم و تمامی فاکتورهای توسعه را با هم دارد .

معاون استاندار کرمانشاه افزود: تبدیل این ظرفیت های بالقوه با مشارکت مردم به بالفعل میتواند زمینه و بستر درآمد پایدار و توسعه همه جانبه را در پی داشته باشد .

 

مهندس سالاری با اشاره به حضور ۶۰ هزار مسافر و گردشگر در تعطیلات عید فطر در شهرستان پاوه گفت: این شهرستان با وجود ظرفیتها و پتانسیل های موجود میتواند سه برابر این تعداد مسافر و گردشگر را پذیرا باشد و برای رسیدن به این هدف باید زیرساختهای لازم ایجاد شود .

 

وی شهر را یک موجود زنده دانست و گفت: این موجود زنده برای ادامه حیات خود نیازمند توجه و رفع نیازهای اجتماعی ،فرهنگی و اقتصادی بصورت آنلاین و به روز است.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری افزود: اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری باید با فراهم کردن زمینه و بستر لازم برای سرمایه گزاری زمینه حضور سرمایه گزاران و بخش خصوصی را برای سرمایه گزاری و اجرای طرحهای زیربنایی ،عام المنفعه و اشتغال زا در شهر فراهم کنند .

مهندس سالاری شهرداری را نیازمند همراهی تمامی دستگاهها دانست و شورای اسلامی شهر را به پرهیز و اجتناب از مداخله در امور جرایی شهرداری توصیه کرد و گفت:شهردار هم باید از ظرفیت و نفوذ مردمی شورا در جهت پیشبرد امور شهر استفاده و بهره و لازم را ببرد .

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در خصوص رها سازی سراب هولی از بند سیم خاردار آب و فاضلاب گفت: با تمام توان پیگیر این موضوع احیای سراب هولی خواهم بود .

 

مهندس سالاری در ادامه از زحمات علی محمد میری شهردار سابق پاوه قدردانی و مهندس دانا آذری را به عنوان شهدار جدید پاوه معرفی کرد .

 

 

گفتنی است معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در پایان جلسه از فضاهای آموزشی مخروبه آموزش وپرورش در پائین تر از مسجد جامع وسراب هولی بصورت میدانی بازدید کرد.

 

گفتنی است پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه سالها است پیگیری مطالبه احیای سراب هولی پاوه می باشد و بارها در یادداشت و گزارشهای متعدد این موضوع را یادآوری کرده است .

 

2 پاسخ برای “با تمام توان پیگیرموضوع احیای سراب هولی خواهم بود/ بازدید مهندس سالاری از سراب هولی/ عکس

  • ناشناس در تاریخ خرداد 20, 1398 گفت:

    سلام جایی مثل روستای هجیج اگرافرادتوانمندودارای عقلانیت جمعی حاکم باشدمردمانش نیازی به ارتزاق عددی ویارانه دولتی ندارندولی متاسفانه صدحیف

  • ناشناس در تاریخ خرداد 19, 1398 گفت:

    این سخنان و این وعده ها در همین جا تاثیرشان تمام شد و از گردنه سریاس آن ور تر نمی رود