د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 14:17

انتقاد تند مدیرعامل انجمن زندان اورامانات از شهاب نادری/مخالفت شدید با انتقال زندان پاوه

انتقاد تند مدیرعامل انجمن زندان اورامانات از شهاب نادری/مخالفت شدید با انتقال زندان پاوه

به گزارش سلام پاوه : انتشار خبر عصر امروز جلسه هم اندیشی نماینده اورامانات در مورد ساخت زندان جدید در اورامانات با حضور مسئولین مربوطه و تعدادی از معتمدین بدون حضور یک نفر از شهرستان پاوه که سالها است میزبان زندانیان تمامی اورامانات است و موفق ترین انجمن حمایت از زندانیان استان کرمانشاه و حتی در […]

به گزارش سلام پاوه : انتشار خبر عصر امروز جلسه هم اندیشی نماینده اورامانات در مورد ساخت زندان جدید در اورامانات با حضور مسئولین مربوطه و تعدادی از معتمدین بدون حضور یک نفر از شهرستان پاوه که سالها است میزبان زندانیان تمامی اورامانات است و موفق ترین انجمن حمایت از زندانیان استان کرمانشاه و حتی در ابعادی نیز کشور را دارا است باعث واکنشهای فراوانی در فضای مجازی و محافل شده است . فارغ از این که فعالان مجازی در گروه های تلگرامی با نیاز سنجی به مقایسه و اولویت بندی در خصوص ساخت زندان و دانشگاه و… پرداخته اند و بسیار در اصل مخالف ساخت زندان در این مقطع می باشند . اما بی شک زندان هم یک نیاز ضروری است و با توجه به اینکه اعضای انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات بیش از هر قشری با مشکلات خانواده های زندانی آگاهند ضرورت وجود یک زندان مناسب را مهم و بسیار تاثیر گذار می دانند. در این راستا با توجه به اهمیت موضوع مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات شدیدا در خصوص این نشست از نماینده اورامانات انتقاد کرد.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات

بشدت از رفتار نماینده اورامانات در قبال انتقال زندان پاوه به بیا شوش انتقاد کرد و گفت : هرگز ما به چنین خواسته ای تن نخواهیم داد و قرار باشد زندانی در اورامانات ساخته شود باید در پاوه باشد.

نشست نماینده اورامانات با مدیرکل زندان و جمعی از همراهان عصر امروز در روانسر برای انتقال زندان پاوه

جلیل علیزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه اظهار داشت : بی شک زندان هم همانند مدرسه و سالن ورزشی و … برای یک شهر یا یک منطقه نیاز است .

وی با مهم دانستن وجود زندان در یک شهر گفت : قطعا با توجه به مشکلات اقتصادی و حوادث روزگار هیچکس نمی تواند بگوید من هرگز زندانی نمی شوم و هرآن احتمال دارد ما نیز به دلایلی پایمان به زندان باز شود پس باید هوشیار بود و درک کرد یک خانواده زندانی که زندانیانشان در شهرهای دیگر است و فرسنگها از مکان زندگی خود دور است با چه مشکلاتی روبرو می شود و چه تهدید هایی خانواده زندانی و بخصوص همسران آنان را تهدید می کند.

 

جلیل علیزاده با بیان اینکه مردم شهرستان پاوه از همان دوران جنگ به اهمیت وجود زندان در شهرستان توجه داشته اند گفت : در سالهای جنگ مردم در منطقه تپه کوله زمینی را برای ساخت زندان به سازمان زندانهای استان اهدا کردند و خواستند در این مکان زندان ساخته شود اما متاسفانه این امر تا به امروز محقق نشده است.

وی افزود: بجز زمین در نظر گرفته در گردنه روستای شمشیر نیز برای احداث زندان بازهم زمین در نظر گرفته شده است اما متاسفانه این امر هم اجرایی نشده است.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات ادامه داد و گفت: با روی کار آمدن آقای نادری به عنوان نماینده در ابتدا ایشان با توجه به بحثها و مشکلاتی که در خصوص خانواده های زندانی اورامانات با وی مطرح شد و با توجه به اینکه پاوه دارای یک زندان می باشد و تجربه و توان اداره این کار را دارد و خیرین این شهرستان نیز همیشه برای کمک به زندانیان جرائم غیر عمد پیش قدم در اورامانات بوده اند وعده دادند برای احداث زندان مناسب در پاوه رایزنی کنند.

علیزاده گفت : خوشبختانه این رایزنی ها و تلاشهای مدیر عامل زندان استان و رئیس زندان پاوه و مسئولان قضایی به ثمر نشست و وعده احداث زندان برای پاوه داده شد که پس از انتشار این خبر عده ای نا آگاهانه و بدون توجه به این مهم که زندان هم یک نیاز است در پاوه جو سازی کردند که زندان نمی خواهیم .

وی افزود: معتمدان انجمن زندان و آگاهان به اهمیت به وجود زندان در پاوه بر احداث این زندان در پاوه تاکید کردیم اما متاسفانه جناب نماینده بدون هیچ مشورتی با معتمدین و صاحب نظران اعلام کردند که می خواهد در سه راهی بیاشوش زندان احداث کنند.

علیزاده با انتقاد از تصمیم صورت گرفته توسط نماینده افزود: مراتب اعتراض انجمن زندان پاوه به ایشان اعلام شد و خوشبختانه مدیرکل زندان هم با احداث زندان در پاوه با توجه به اهدای زمین موافق بودند.

 

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات افزود: در راستای پیگیری مجدد موضوع نماینده محترم در جشن نسیم مهر امسال در پاوه حضور یافتند و پس از این مراسم خیریه در نشست با معتمدین زندان به صراحت گفتند ۱۴ میلیارد تومان برای احداث زندان در پاوه اعتبار جذب کردند و اگر میخواهید زندان به سه راهی بیاشوش منتقل نشود سریعا در ظرف این دو هفته زمین معرفی کنید در حالی که سالهای است مردم پاوه برای احداث زندان زمین معرفی کرده اند .

 

 

وعده نماینده برای ساخت زندان در پاوه در نشست با معتمدین زندان

 

علیزاده گفت : متاسفانه آقای نادری در اقدامی عجیب امروز در شهرستان جوانرود بدون حضور یک نفر معتمد زندان به یکباره زیر قول و تصمیم خود میزند و جلسه ای برای ساخت زندان در سه راهی بیاشوش می گیرد که این اقدام اصلا درست و منطقی نیست و به نوعی ظلم در حق مردم پاوه و یک بدقولی است.جشن نسیم مهر در پاوه

وی با بیان اینکه آقای نادری نگاه تنگ نظرانه ای نسبت به پاوه دارند گفت: ایشان در موضوع دانشگاه مذاهب اسلامی و دانشگاه پرستاری نیز مردم پاوه را از این مطالبات محروم کردند و حالا می خواهند زندان را نیز از پاوه بردارند.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان پاوه به صراحت اعلام کرد بازی های سیاسی و جریان سازی نمی تواند مانع محقق شدن مطالبات مردمی پاوه شود و در مقابل این تصمیم  نماینده خواهیم ایستاد.

جلیل علیزاده با بیان اینکه مشاوران نماینده در اوایل راه کار ایشان هر آنچه دوست داشتند بر علیه پاوه انجام دادند گفت : به آقای نادری توصیه می کنم با نگاهی عاری از تعصب و با تکیه بر شعارش یعنی فرزند اورامانات به تمامی شهرستانهای نگاه کند و از این همه ناملایمتی در خصوص پاوه دست بردارند . چن قطعا مردم پاوه پاسخ نامهربانی ها در قبال شهرشان را خواهند داد.

وی در پایان گفت : سالهای است مردم شهرستان پاوه و معتمدین انجمن زندان پاوه و اورامانات بدون تعصب و دسته بندی و بدون اهداف سیاسی و انتخاباتی به خانواده های زندانیان جرائم غیرعمد شهرستانهای ثلاث باباجانی ، جوانرود و روانسر خدمات ارائه می دهند و همه این عزیزان از وجود زندان در پاوه رضایتمند هستند اما متاسفانه آقای نادری که بر سر حرف خود هم نمادند که امیدواریم در این رفتار خود تجدید نظر کنند.

 

8 پاسخ برای “انتقاد تند مدیرعامل انجمن زندان اورامانات از شهاب نادری/مخالفت شدید با انتقال زندان پاوه

  • ناشناس در تاریخ خرداد 18, 1398 گفت:

    سلام سپاس از مهندس علیزاده بزرگوار قطعا مردم شهرستان پاوه واعضاومعتمدین انجمن درکنار شما خواهند بود انتظار میرود که مسولین شهرستان دراین زمینه همراه انجمن باشند

  • رحمانی در تاریخ خرداد 18, 1398 گفت:

    به نظر می رسد احداث زندان در بیاشوش جهت پوشش زندانیان پاوه، روانسر، ثلاث و جوانرود به عدالت نزدیکتر است. آنهایی که نماینده محترم را به عناوین مختلف متهم می کنند بهتر است صبورانه تر و منصفانه تر اظهار نظر کنند. شاید لازم است از خود بپرسیم آیا ما متعصب نیستیم؟

  • احسانی در تاریخ خرداد 18, 1398 گفت:

    آقای.نماینده.نمایندگی.شما.روبه.اتمام.است.مردم.پاوه.لیاقتشان.خیلی.خیلی.بیشترازاینهاست.داری.خیلی.ظلم.به.این.مردم.میکنیدوخیلی.مدیون.هستید.شمابایددراخرت.جوابگوباشید.براتون.متاسفم.مثل.پنجاه.سال.پیش.فکر.میکنید.یاشایدمدرکتون.هم.الکی.باشه.مثل…….

  • متین در تاریخ خرداد 18, 1398 گفت:

    جناب علیزاده نگران نباش
    آقا شهاب از مرحله بعد از نمایندگی پر خواهد کشید

  • شهروند پاوه در تاریخ خرداد 18, 1398 گفت:

    معلوم شد که هیچ کدام از نمایندگآن ادوار گذشته برای پاوه هیچ کاری انجام ندادن اینم از نادری‌ که هر روز شهر پاوه ویران ویرانتر میکند لزا از جناب حاج ماموستا قادری درخواست داریم این موضوع را برای شهرستان پاوه پیگری بکند

  • شهروند در تاریخ خرداد 18, 1398 گفت:

    اقای نادری خود شیرینی نکن شما اگه زرنگی پیگیر مرز باش یا مرزم پیشکش پیگیر شبکه های دیجیتال باش ک مدام قطعن تا الان ساکت بودی لطف کن امسالم ساکت باش خودتم میدونی رای نمیاری بجا زندان ساختنت کارهای زیادی هست ممنون نمیخاییم

  • شهروند در تاریخ خرداد 18, 1398 گفت:

    انتخابات نزدیک است وباتوجه به عشیره ای بودن انتخابات دراورامانات(بدونه تعصب بایدبه عشیره ای بودن انتخابات دراورامانات باورداشته باشیم)آقای نماینده حق مسلم خوددانسته که چنین تصمیمی بگیرندحال آقایانیکه طبل آقای نادری رابه سینه میکوبیدندپاسخگوباشند.فرزنداورامانات هم شعاری پوشالی وانتخاباتی بود.شهرستان پاوه سالهاست که مظلوم واقع شده.
    امیدوارم که مردم این شهرستان اینبارازخواب غفلت بیدارشده وسنجیده عمل کنند.

  • پاوه شار در تاریخ خرداد 18, 1398 گفت:

    پاوه تا بوده مورد بی مهری و کم لطفی مسئولان بوده هر کدوم به نوبه خود تا تونستن به پاوه و مردمانش خیانت کردن الانم بعید نیست از همچین آدمی چنین کاری