چ 19 اردیبهشت 1403 ساعت 10:04

حضور هزاران گردشگر در شهرستان پاوه/لزوم همراهی همگانی برای استفاده از این ظرفیت

حضور هزاران گردشگر در شهرستان پاوه/لزوم همراهی همگانی برای استفاده از این ظرفیت

به گزارش سلام پاوه : با آغاز تعطیلات عید سعید فطر هزاران مسافر و گردشگر از نقاط مختلف استان و کشور در شهرستان زیبای پاوه حضور پیدا کردند . به گزارش خبرنگار سلام پاوه : برپایه این گزارشها هم اکنون مسیر دسترسی به روستای نُسمه با ترافیک شدید مسافران مواجهه شده است که عبور و مرور […]

به گزارش سلام پاوه : با آغاز تعطیلات عید سعید فطر هزاران مسافر و گردشگر از نقاط مختلف استان و کشور در شهرستان زیبای پاوه حضور پیدا کردند .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : برپایه این گزارشها هم اکنون مسیر دسترسی به روستای نُسمه با ترافیک شدید مسافران مواجهه شده است که عبور و مرور را در راه ارتباطی این روستا را مختل کرده است.

سابق حسینی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت؛ از روز سه شنبه تمامی اقامتگاه های روستای نُسمه با استقبال مسافران رزرو و پر شده است .

وی افزود؛ بدلیل تکمیل شدن ظرفیت پذیرش گردشگران اسکان دیگر مسافران در این روستا با مشکل روبرو شده است .

حسینی پیش بینی کرد تا پایان تعطیلات چند هزار گردشگر از این روستا بازدید کنند و بسیاری نیز در آن مستقر شوند.

نودشه کانون توجه گردشگران/لزوم تقویت زیرساختهای گردشگری این شهر

بر اساس تحقیق میدانی (پرس و جو) که از تعدادی از گردشگران ورودی شهر نودشه در روز گذشته به عمل آمد مشخص گردید.

این گردشگران زمانی که از مبداء حرکت نموده اند. نودشه را بعنوان یکی از اهداف گردشگری خود مشخص نموده اند.

این نوع گردشگری می تواند بسیار در آمدزا بوده باعث رونق اقتصادی شهر گردد .

فاکتوری که در این خصوص بسیار مهم است ایجاد زیر ساختهای شهری است که در دو سال گذشته حرکت برای ایجاد بسترهای لازم آغاز گردیده اما تا حصول نتیجه ی نهایی باید تلاشها را بیشتر و مضاعف نمود.

لازم به ذکر است ورود گردشگران و حضور آنها در نودشه در روز گذشته کم سابقه بوده است.

دهیاران مختلف و مردم نیز در تماسهای جداگانه با پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه از حضور خیل عظیم گردشگران به روستاهای مختلف شهرستان پاوه و بخشهای باینگان و نوسود ، روستاهای هجیج ، داریان ، خانقاه و… خبر می دهند.

اخبار و پرس و جو از دهیاران و مسئولان حاکی از حضور چند هزار نفری گردشگران در ۴۸ ساعت اخیر در شهرستان پاوه می باشد که هرلحظه بر تعداد آنها افزوده می شود.

بر همین اساس می طلبد ادارات مختلف از جمله میراث فرهنگی برای معرفی بهتر شهرستان ، شهرداری ها برای اسکان مسافر و ارائه خدمات ایاب و ذهاب و غیره ، نیروی انتظامی برای کنترل ترافیک و امنیت ، اتاق اصناف و بازرگانی برای تاکید بر باز بودن ، رستوران ها ، غذا خوری ها و فروشگاه ها و بازارچه ها به صورت تمام وقت در حد امکان و نظارت بر قیمت کالاها و غذاها ، شبکه بهداشت و درمان برای نظارت بیشتر بر ارائه غذاهای سالم و باکیفیت ، هلال احمر برای ارائه  خدمات امدادی و حتی ایجاد چادر برای اسکان و… مردم مهمان نواز برای استقبال از خیل عظیم گردشگران که می تواند این حضور با تداومش باعث ایجاد درآمد پایدار و توسعه در شهرستان زیبا و دیدنی پاوه شود.

3 پاسخ برای “حضور هزاران گردشگر در شهرستان پاوه/لزوم همراهی همگانی برای استفاده از این ظرفیت

  • ناشناس در تاریخ خرداد 16, 1398 گفت:

    وارد پاوه شدی جای توقف نیست اجبارا باید از پاوه خارج شوی وارد نودشه شدی ماشین ها مانند قطار بزرگی هستند که تا از نودشه خارج نشوی نمی توانی از ماشین پیاده شوی در هجیج هم باید دور خودت بچرخی یا در تونل گیر کنی تا خارج شوی صنعت گردشگری فقط در حد حرف است در این شهرستان مثلا اثر تاریخی خالو حسین نه تابلو دارد نه جاده دارد اگر کسی بخواهد به آنجا برود باید از چوپانان بپرسد مسئولین محترم تنها دغدغه شان حفظ میز و تشکر کردن از مقامات بالا دستشان هستند تعجب اینکه خودشان از کمبودها شکایت دارند نمی دانند این کمبودها حاصل تلاش شبانه روزی خودشان است

  • احمدی پاوه در تاریخ خرداد 16, 1398 گفت:

    در سراب هولی پارکی ایجاد شود و محلی برای اسکان موقت مسافران.
    قهوه خانه و رستوران سنتی سراب هولی هم راه اندازی شود.
    سراب هولی را از زندان آهنی اداره ٱب ٱزاد کنید

  • محسن در تاریخ خرداد 16, 1398 گفت:

    لطفا پیگیر ساخت سرویس بهداشتی در خروجی شهر به سمت نوسود باشید، چندتا سرویس در محل ترمینال نوسود ساخته شوند. فضای سبز هم پاوه کمبود داره، سر و سامانی به باغ شهرداری ، فراهم کردن امکانات و آب آشامیدنی هم انجام بشه.