د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 21:12

نیاز امروز کشور وحدت و استقامت تا پیروزی است / عکس

نیاز امروز کشور وحدت و استقامت تا پیروزی است / عکس

به گزارش سلام پاوه : سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) صبح امروز با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم و مسئولان در مسجد شهدای پاوه گرامی داشته شد .   به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این مراسم امام جمعه پاوه با بیان ویژگی های شخصیتی حضرت امام خمینی (ره) گفت: […]

به گزارش سلام پاوه : سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) صبح امروز با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم و مسئولان در مسجد شهدای پاوه گرامی داشته شد .

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این مراسم امام جمعه پاوه با بیان ویژگی های شخصیتی حضرت امام خمینی (ره) گفت: انسجام مردم و تشکیل یک اراده ملی با محوریت مردم ،ساده زیستی و دوری از تجمل گرایی ، شجاعت در تصمیم گیری ، ثبات قدم در ارمانها و اهداف انقلاب و نظام اسلامی و آموختن درس مقاومت و ایستادگی در مقابل زور گویان و زیاده خواهان به ملتهای مظلوم و آزادی بخش جهان را از جمله این ویژگی ها برشمرد .

 

ماموستا ملا قادر قادری در بخش دیگری از سخنان خود به اوضاع کنونی جهان و منطقه اشاره کرد و گفت با کمال تأسف امروز جنگ ، ناامنی ،خشونت ،زورگویی و تهمت و افترا جای امنیت و آرامش ، وحدت و دوستی و محبت را گرفته و موجب رنج و زحمت برای مردم جهان و به خصوص مسلمانان شده است .

 

امام جمعه پاوه تصریح کرد در این اوضاع آشفته جمعی از مسلمانان و به خصوص حکومت های اسلامی به خوابی عمیق فرو رفته و چشم هایشان این همه ظلم و ستم و گوشهایشان فریادهای آزادی خواهی مردم مظلوم را نه می بیند و نه می شنود .جمعی هم غرق در اختلاف و تفرقه هستند و در واقع هر دو گروه در راستای اهداف و برنامه های دشمنان دین حرکت میکنند .

 

ماموستا ملا قادرقادری با اشاره به حضور امریکا در خلیج فارس گفت امریکا را کشورهای عربی به این منطقه آوردند و متأسفانه رسانه های آنها هم با تبلیغات در خصوص کارایی و کاربردهای متفاوت تجهیزات و سلاح های امریکا به افزایش تنش ها کمک میکنند .

 

امام جمعه پاوه به حضور سران ۵۳ کشور اسلامی در عربستان اشاره کرد و گفت در بیانیه پایانی این کنفرانس دو موضوع و بند قابل تأمل است اول اینکه هیچیک از سران کشورهای اسلامی از قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی حمایت نکردند و دوم اینکه ارتفاعات جولان را متعلق به سوریه دانستند و این شکست بزرگی برای امریکا و رژیم سعودی بود .

 

ماموستا قادری با اشاره به تغییر موضوع امریکا در قبال ایران در روز گذشته افزود در طول چهل عمر انقلاب اسلامی برایمان ثابت شده است که هرگز به دوستی با امریکا خوشبین نباشیم و از دشمنی با آن وحشت نداشته باشیم .

 

وی با اشاره به اوضاع اقتصادی و معیشتی مردم گفت: براستی وضعیت اقتصادی مردم مناسب نیست و ضرورت دارد دولت مردان برای بهبود وضعیت معیشتی مردم تلاش کنند.

 

امام جمعه پاوه در پایان افزود: نیاز امروز کشور وحدت و استقامت تا پیروزی است .

 

در این مراسم فرماندار پاوه با تسلیت سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) با تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت انقلاب اسلامی ایران الهام دهنده ملتهای آزادی بخش جهان برای رهایی از طاغوت ها وقدرتهای زور گوی جهان بود و دشمنی قدرتهای بزرگ جهانی با این انقلاب به همین سبب بوده است .

 

پرویز ایده پور به اقتدار منطقه ای ایران اسلامی شاره کرد وگفت این اقتدار موجب رعب و وحشت قدرتهای بزرگ شده و آنها برای جلوگیری از گسترش اقتدار ایران اسلامی همواره ما را با بهانه های واهی همچمون حامی تروریست وگسترش بی ثباتی در جهان متهم کرده و تحریم میکنند .

 

فرماندار پاوه افزود: این اقتدار ما مرهون رهبری حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری است و نادیده گرفتن آن قطعا برای قدرتهای بزرگ مشکل ساز خواهد بود .