د 17 اردیبهشت 1403 ساعت 23:33

بازسازی ۴ خانه بهداشت و یک مرکز درمانی در پاوه

بازسازی ۴ خانه بهداشت و یک مرکز درمانی در پاوه

به گزارش سلام پاوه :رئیس مرکز بهداشت شهرستان پاوه از بازسازی ۴ خانه بهداشت و یک مرکز درمانی در شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : حشمت کریمی در نشست با اصحاب رسانه بر اهمیت توجه به طرح ملی فشار خون پرداخت و گفت : طرح ملی بسیج فشارخون در دو بخش اطلاع رسانی […]

به گزارش سلام پاوه :رئیس مرکز بهداشت شهرستان پاوه از بازسازی ۴ خانه بهداشت و یک مرکز درمانی در شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : حشمت کریمی در نشست با اصحاب رسانه بر اهمیت توجه به طرح ملی فشار خون پرداخت و گفت : طرح ملی بسیج فشارخون در دو بخش اطلاع رسانی و اجرا از تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه تا تاریخ ۲۷ ماه جاری به عنوان بخش اطلاع رسانی و از تاریخ مذکور تا ۱۵ تیر ماه اجرایی می شود .

 

وی از بیماری های غیرواگیر به ویژه بیماری های قلبی و عروقی و مخصوصا فشار خون، یکی از مهم ترین دلایل مرگ و میر مردم ایران یاد کرد و گفت : ۳۴ هزار نفر در شهرستان پاوه در قالب طرح ملی بسیج فشار خون پوشش داده می شوند که انتظار داریم شهروندان از این موضوع مهم استقبال کنند.

 

رئیس مرکز بهداشت پاوه افزود: در این طرح به مردم آگاهی می دهیم که فشارخون مهم است و باید برای آگاهی از وضعیت بیماری فشارخون خود و درمان آن، وقت بگذارند.

 

حشمت کریمی در ادامه از بازسازی ۴ خانه بهداشت و یک مرکز بهداشت شهرستان پاوه خبر داد و گفت : با پیگیری های صورت گرفته پیمان کار این پروژه ها مشخص  و عملیات اجرایی آن شروع شده است.

 

وی افزود: خانه بهداشت های روستاهای خانقاه ، زردوئی ، سرکران و شمشیر از طریق شرکت برکت تل بازسازی می شوند.

 

کریمی همچنین از بازسازی مرکز بهداشت نوسود خبر داد و گفت : عملیات بازسازی این پروژه نیز در دستور کار قرار گرفته است و پیمانکاران قول تکمیل آن در شش ماه را داده اند.

 

یک پاسخ برای “بازسازی ۴ خانه بهداشت و یک مرکز درمانی در پاوه

  • فرهنگی در تاریخ خرداد 1, 1398 گفت:

    ببخشیدباینگان چی ؟ چرا توجهی به شهر باینگان نمی شود