د 31 اردیبهشت 1403 ساعت 02:24

۲۸۰ هزار مترمکعب از حجم عملیات برفروبی در محور سروآباد به پاوه باقی مانده است

۲۸۰ هزار مترمکعب از حجم عملیات برفروبی در محور سروآباد به پاوه باقی مانده است

به گزارش سلام پاوه:بازگشایی مسیر پاوه در استان کرمانشاه به سروآباد دراستان کردستان به‌عنوان یکی از بزرگترین عملیات‌های برفروبی در کشور در حال انجام و تاکنون ۲۸۰ هزار مترمکعب از حجم عملیات برفروبی در این منطقه باقی مانده است.   به گزارش سلام پاوه و به نقل از تسنیم:فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و […]

به گزارش سلام پاوه:بازگشایی مسیر پاوه در استان کرمانشاه به سروآباد دراستان کردستان به‌عنوان یکی از بزرگترین عملیات‌های برفروبی در کشور در حال انجام و تاکنون ۲۸۰ هزار مترمکعب از حجم عملیات برفروبی در این منطقه باقی مانده است.

 

به گزارش سلام پاوه و به نقل از تسنیم:فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در این باره می گوید: طول مسیر پاوه به سروآباد در مجموع ۲۱ کیلومتر است که ۱۷ کیلومتر از این مسیر مربوط به حوزه استحفاظی استان کرمانشاه و چهار کیلومتر حوزه استحفاظی استان کردستان است.

 

او با بیان اینکه تاکنون ۱۳ کیلومتر از این مسیر بازگشایی شده و مسیر بازگشایی شده در استان کردستان کمتر از یک کیلومتر است، عنوان می کند: حجم عملیات برف‌روبی تاکنون ۵۲۰ هزار مترمکعب بوده است و حجم باقی‌مانده در حدود ۲۸۰ هزار مترمکعب برآورد می‌شود.

کرمی اضافه می کند: حجم باقی‌مانده برف در ادامه مسیر احتمالاً تغییر خواهد کرد زیرا با پیشرفت به جلو ارتفاع برف بیشتر می‌شود و این عملیات یکی از بزرگترین عملیات‌های برفروبی در کشور است.

او با بیان اینکه ارتفاع برف در ۱۳ کیلومتر نخست به طور میانگین چهار متر بود، یادآور می شود: ارتفاع چهار کیلومتر آخر نیز به طور میانگین هفت متر است.