س 18 اردیبهشت 1403 ساعت 13:34

لزوم ساماندهی سگ‌های ولگرد در پاوه/ نظارت بر مراکز عرضه مواد غذایی مستمر باشد

لزوم ساماندهی سگ‌های ولگرد در پاوه/ نظارت بر مراکز عرضه مواد غذایی مستمر باشد

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه گفت: در صورتی که اتلاف سگ‌های ولگرد به روش آئین نامه‌ای میسر نیست با همان روش گذشته نسبت به از بین بردن سگ‌های ولگرد اقدام شود. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : فرماندار پاوه ظهر امروز در دومین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی، با تأکید بر ضرورت […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه گفت: در صورتی که اتلاف سگ‌های ولگرد به روش آئین نامه‌ای میسر نیست با همان روش گذشته نسبت به از بین بردن سگ‌های ولگرد اقدام شود.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : فرماندار پاوه ظهر امروز در دومین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی، با تأکید بر ضرورت همکاری بین بخشی بین اداره‌های شهرستان برای رفع مشکلات بهداشتی و تقویت سلامت عمومی، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری صحیح و اصولی می‌توان، از بسیاری از عواملی که سلامت عمومی جامعه را به خطر می‌اندازند، پیشگیری کرد.

پرویز ایده‌پور با اشاره به انتقادات متعدد مردم ازحضور سگ‌های ولگرد در مناطق مختلف شهر، افزود: کمیته اتلاف سگ‌های ولگرد موظف است در صورتی که اتلاف سگ‌های ولگرد به روش آئین نامه‌ای میسر نیست با همان روش گذشته نسبت به از بین بردن سگ‌های ولگرد اقدام شود، زیرا اولویت نخست برای ما سلامت و امنیت مردم است بعد از آن از حیوانات حمایت می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود همچنین خواستار بازدید و نظارت مستمر کارشناسان بهداشت از مراکز عرضه مواد غذایی در سطح شهرستان شد.

ایده‌پور با انتقاد از مدیرانی که در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی حضور پیدا نکرده بودند گفت: این عدم حضور نشان دهنده این است که این مدیران هنوز به اهمیت وحساسیت کارگروه و سلامت و امنیت جامعه واقف نیستند که قطعا با تذکر جدی برای آن‌ها همراه خواهد بود .

ولدبیگی، رئیس شبکه بهداشت و درمان پاوه نیز در این جلسه  به بیان گزارشی از مصوبات و اقدامات قبلی جلسات سلامت و امنیت غذایی شهرستان پرداخت و همچنین ضمن تقدیر از تعامل و مشارکت اعضای کارگروه و قدردانی از زحمات پرسنل و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان در راستای خدمات انجام گرفته، آن‌را نشانه اهمیت حوزه سلامت در راستای خدمت صادقانه به مردم دانست.

 

یک پاسخ برای “لزوم ساماندهی سگ‌های ولگرد در پاوه/ نظارت بر مراکز عرضه مواد غذایی مستمر باشد

  • ناشناس در تاریخ اردیبهشت 27, 1398 گفت:

    توجه مسئولین محترم شهرستان به این نکته که بارها دیده شده مواد غذایی صادر شده به عراق در همان ورودی مرز برگردانده می شود به دلیل کیفیت نامرغوب محصولی مانند هندوانه که واقعا به معضلی برای مردم تبدیل شده ۹۰ درصد هندوانه ها غیر قابل مصرف هستند و به محض شکسته شدن به طور کل کیفیت آنها از بین می رود و اکثر مایه ضرر می شوند ولی ظاهرا کسی از مسئولین توجهی نمی کنند راستی در مملکت چه کسی باید پاسخگوی این بی کیفیتی و اتلاف سرمایه باشد در این جلسات به جز حرف آیا نتیجه ی دیگری دارد
    حرف چه بود تا تو اندیشی از آن حرف چه بود خار دیوار رزان