د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 00:33

دو خبر کوتاه از کشفیات نیروی انتظامی در پاوه

دو خبر کوتاه از کشفیات نیروی انتظامی در پاوه

به گزارش سلام پاوه : فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاوه از کشف ۱۷۵۰بسته تنباکوی قاچاق در پاوه خبر داد. سرهنگ حیدر حق جویان در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت: با تلاش پلیس شهرستان، یک هزار و ۷۵۰ بسته تنباکوی قاچاق به ارزش ۲۱۰ میلیون ریال کشف شد. وی اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی ملندر […]

به گزارش سلام پاوه : فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاوه از کشف ۱۷۵۰بسته تنباکوی قاچاق در پاوه خبر داد.

سرهنگ حیدر حق جویان در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت: با تلاش پلیس شهرستان، یک هزار و ۷۵۰ بسته تنباکوی قاچاق به ارزش ۲۱۰ میلیون ریال کشف شد.سرهنگ حق جویان

وی اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی ملندر حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک و دستور توقف ان را صادر کردند اما راننده با بی توجهی به هشدار پلیس اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی پاوه ادامه داد: ماموران یگان امداد مستقر در ایستگاه نیز سریعا اقدام به تعقیب خورو کرده و پس از مدت کوتاهی توانستند آن را متوقف کنند.

سرهنگ حق جویان ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، یک هزار و ۷۵۰ بسته تنباکوی قاچاق که طبق نر کارشناسان ارزش آن به ۲۱۰ میلیون ریال می رسید، کشف شد.

رئیس پلیس شهرستان پاوه در پایان از دستگیری راننده خودروی پراید حامل بار قاچاق و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

کشف ۷۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در پاوه

 

فرمانده انتظامی شهرستان پاوه در ادامه با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی ۷۲ ساعت اخیر گفت: در این طرح ۷۰۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق کشف شد.

سرهنگ “حیدر حق جویان” اظهار داشت: کالاهای قاچاق کشف شده شامل ۱۰۸ کیلوگرم چای، ۱۱ راس گوسفند و ۳ دستگاه ماشین ظرفشویی می شود.

وی تصریح کرد: در این راستا، ۴ قاچاقچی نیز دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ حق جویان، کشف مقداری مواد مخدر و دستگیری ۶ خرده فروش و معتاد متجاهر را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد.

فرمانده انتظامی شهرستان پاوه افزود: توقیف ۱۴ دستگاه وسایل نقلیه متخلف شامل ۸ دستگاه خودرو و ۶ دستگاه موتوسیکلت از دیگر اقدامات انجام شده در غالب طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بوده است.