د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 23:09

راه اندازی پارکینگ ویژه خودروهای سنگین و نیمه سنگین در پاوه

راه اندازی پارکینگ ویژه خودروهای سنگین و نیمه سنگین در پاوه

به گزارش سلام پاوه:رئیس راهنمایی و رانندگی پاوه از طرح ساماندهی خودروهای سنگین و نیمه سنگین در خروجی شهر پاوه خبر داد.   سرگرد نورالدین عبدی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: ترافیک از جمله مشکلات شهروندان پاوه ای است. مشکلی که اگر آن را به اجزای کوچکتری تقسیم کنیم ،تردد و توقف […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس راهنمایی و رانندگی پاوه از طرح ساماندهی خودروهای سنگین و نیمه سنگین در خروجی شهر پاوه خبر داد.

 

سرگرد نورالدین عبدی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: ترافیک از جمله مشکلات شهروندان پاوه ای است. مشکلی که اگر آن را به اجزای کوچکتری تقسیم کنیم ،تردد و توقف ماشین های سنگین در مناطق مسکونی و معابر سطح شهرجزیی از آن محسوب می شود.

 

وی با بیان اینکه اساسا خودروهای سنگین از نظر قانون تردد و توقف آنها در معابر و خیابان ها ممنوع می باشد گفت:با توجه به عدم داشتن کمربندی مناسب در شهر پاوه تردد وسایل نقلیه سنگین مشکلات و مخاطراتی را برای شهروندان به دنبال داشته است. از طرفی شاهد وجود خودروهایی سنگینی هستیم که خیابان های شهر را به پارکینگ خصوصی خود تبدیل کرده اند و اینها همه عوارض ورود خودروهای سنگین به محدوده مسکونی شهری است. مشکلی زیر ساختی و ریشه ایی که رفع آن به مدیریت و عزم مسئولین شهری نیازمند است.

 

سرگرد عبدی افزود:پارکینگ مختص خودروهای سنگین و نیمه سنگین به نام هورامان توسط بخش خصوصی در جاده نوسود پایین تر از صدا و سیما و با تایید راهور پاوه در نظر گرفته شده است که مالکان خودروهای مربوطه میتوانند جهت تسهیل در عبور و مرور و عدم ترافیک شهری خودروهای خود را در آنجا پارک نمایند.

 

وی در ادامه افزود:این پارکینگ در اختیار شخصی به نام کیومرث خوشخو می باشد که دارای نگهبان به صورت شبانه روزی و مجهز به دوربین مداربسته می باشد که در قبال توقف خودرو رسید به صاحب خودرو تحویل داده می شود.

 

رئیس راهور پاوه ادامه داد:نزخ های مصوب و تعرفه های این پارکینگ توسط اداره صنعت،معدن و تجارت داده شده است.

 

وی در پایان از صاحبان خودروهای سنگین و نیمه سنگین  درخواست نمود جهت تسهیل و عدم ترافیک در معابر شهری به پارکینگ ذکر شده مراجعه نمایند.

2 پاسخ برای “راه اندازی پارکینگ ویژه خودروهای سنگین و نیمه سنگین در پاوه

  • یکی از کاربران در تاریخ اردیبهشت 20, 1398 گفت:

    جهت رفع ترافیک شهر پاوه چه از روی حسادت و یا عدم
    آگاهی متاسفانه هر چه بحث ترافیک شهر پاوه پیش می آید جهت فلش بطرف کامیون داران بینواست هرچه زحمت جابجایی بار و ارز آوری های آنچنایی است دسترنج کامیون داران بزرگوار است بجای اینکه مسولین در فکری اساسی همچون کمربندی برای شهر پاوه باشند همیشه و همه جا به کامیون داران پیله میکنیم چرا و چرا زمان ساخت سد داریان هیچ کسی به بارهای ترافیکی سد گیر نمی داد که باعث سلب آسایش شهر شده بودند ولی امروز همه ما زورمان به همشهریان یا همان کامیون داران بومی است لطفا با دید وسیعتری نسبت به معضل ترافیک بنگریم

  • شهروند در تاریخ اردیبهشت 19, 1398 گفت:

    سلام جناب سرگردعبدی اشب جمعه که ازنمازتراویح برگشتیمی به منزل درچندنقطه شهرک فرهنگیان پاوه چندین خودروسنگین پارک نموداند مراتب جهت اطلاع