د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 23:01

اجرای عملیات لوله گذاری آب شرب در شهر بانه وره

اجرای عملیات لوله گذاری آب شرب در شهر بانه وره

به گزارش سلام پاوه:مدیر امور آبفای پاوه از اجرای عملیات لوله گذاری آب در شهر بانه وره با اعتباری بالغ بر چهارهزار و پانصد میلیون ریال خبر داد.   سالم مرادی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:به منظور تامین و توزیع آب آشامیدنی شهروندان محترم شهر بانه وره، مخصوصا در ایام پیک مصرف و […]

به گزارش سلام پاوه:مدیر امور آبفای پاوه از اجرای عملیات لوله گذاری آب در شهر بانه وره با اعتباری بالغ بر چهارهزار و پانصد میلیون ریال خبر داد.

 

سالم مرادی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:به منظور تامین و توزیع آب آشامیدنی شهروندان محترم شهر بانه وره، مخصوصا در ایام پیک مصرف و فصول گرم سال، ابتدا مطالعات لازم با اعتبار ۲۰۰ میلیون ریال توسط مهندسین مشاور جویاب نو صورت گرفت که پس از برآورد لازم جهت اصلاح و بازسازی شبکه توزیع در دو پروژه با مبلغ چهار هزار و پانصد میلیون ریال انجام گرفت.

 

وی ضمن تشریح پروژه مذکور یاد آور شد:این عملیات با اعتباری معادل چهار هزار و پانصد میلیون ریال از محل اعتبارات ماده ۱۲ و به طول ۲۶۰۰ متر لوله گذاری از اواسط فروردین ۹۸ آغاز گردید.

 

مدیرامور آبفا پاوه با اشاره به اهداف این پروژه خاطر نشان کرد: در حال حاضر آب آشامیدنی شهروندان و مشترکین محترم شهر بانه وره با کمیت و کیفیت مطلوبی تامین و توزیع می شود، ولی با توجه به ضرورت ارتقاء وضعیت فعلی و پیشگیری از هر گونه چالش و مشکلات احتمالی کم آبی در روزهای اوج مصرف آب، انتظار می رود با اجرای این طرح و راه اندازی شبکه جدید مشکلی در امر توزیع عادلانه آب آشامیدنی شهروندان محترم نداشته باشیم.

 

مرادی یاد آور شد: پروژه مذکور مطابق برنامه زمانبندی شده و با ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی درحال انجام است و امیدواریم تا اواخر مرداد ماه سالجاری به اتمام برسد.

2 پاسخ برای “اجرای عملیات لوله گذاری آب شرب در شهر بانه وره

  • فرهنگی در تاریخ اردیبهشت 12, 1398 گفت:

    بابه دستان خوش به ت

  • فرهنگی در تاریخ اردیبهشت 3, 1398 گفت:

    سلام خسته نباشید آقای مرادی آقای عزیزی تا مشکل آنان شهر را برطرف نکنید دست بردار نیست