د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 09:27

میرانی در راه مجلس یازدهم/ اولین استعفای انتخاباتی در اورامانات

میرانی در راه مجلس یازدهم/ اولین استعفای انتخاباتی در اورامانات

به گزارش سلام پاوه : معاون فرماندار پاوه رسما از سمت خود استعفا داد و برای حضور در کارزار انتخاباتی مجلس یازدهم در حوزه انتخاباتی اورامانات اعلام حضور کرد. سید نجیب میرانی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه ضمن تایید خبر استعفای خود دلیل آن را حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دانست […]

به گزارش سلام پاوه : معاون فرماندار پاوه رسما از سمت خود استعفا داد و برای حضور در کارزار انتخاباتی مجلس یازدهم در حوزه انتخاباتی اورامانات اعلام حضور کرد.

سید نجیب میرانی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه ضمن تایید خبر استعفای خود دلیل آن را حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دانست .

 

وی افزود: خوشحالم که مدتی چه به عنوان بخشدار نوسود و چه به عنوان معاون فرماندار در خدمت مردم شریف شهرستان پاوه بوده ام و خداوند را شاکرم که هرچه در توان داشته ام در این مدت برای خدمت هرچه بیشتر به مردم ارائه داده ام.سید نجیب میرانی

 

میرانی با بیان اینکه اسعفایش از سوی وزارت کشور پذیرفته شده است گفت : به یاری خداوند و در راستای خدمت به مردم شریف اورامانات در انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی به عنوان کاندیدا حضور پیدا خواهم کرد.

 

لازم به ذکر است در کارنامه سید نجیب میرانی فرمانده گردان ۳۱۳ عاشورا سپاه جوانرود ، فرمانده حوزه مقاومت بسیج فرهنگیان شهرستان جوانرود، مدیریت بخشهای مختلف آموزش و پرورش ، مدیر گفتگوی ملی جوانان اورامانات ، قائم مقام ستاد انتخابات پاوه و اورامانات ، مسئول سازمان جوانان شهرستان جوانرود و عضو کمیته برنامه ریزی جوانان استان کرمانشاه ، بخشدار بخش کلاشی جوانرود، بخشدار بخش مرکزی جوانرود، بخشدار بخش نوسود پاوه و معاونت فرمانداری پاوه دیده می شود.

 

بنظر می رسد سید نجیب میرانی مرد نجیب جوانرودی با اعلام حضورش به عنوان کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اورامانات با توجه به مسئولیتهای فروانی که در این حوزه داشته است و دارا بودن تجربه بالا و داشتن تعامل و ارتباط تنگاتنگ با مردم می تواند یکی از گزینه های جدی در کارزار انتخاباتی مجلس یازدهم که اسفند ماه ۱۳۹۸ برگزار می شود باشد.

 

نفوذ وی در بین اقوام مختلف در سطح شهرستان جوانرود و ثلاث باباجانی و همچنین دوران تصدی مسئولیتهای بخشداری در نوسود و پاوه و تعامل قومی و ارتباط نزدیک با مردم روانسر شاید بتواند وی را یکی از مطرح ترین گزینه های پیش رو برای انتخابات مجلس یازدهم معرفی کرد.

 

گفتنی است متن تقدیر و تشکر سید نجیب میرانی معاون مستعفی فرمانداری پاوه از مردم و مسئولین متعاقبا منتشر می شود.

7 پاسخ برای “میرانی در راه مجلس یازدهم/ اولین استعفای انتخاباتی در اورامانات

  • شهروند در تاریخ خرداد 13, 1398 گفت:

    قطعا جناب میرانی باتوجه به سوابق و توانمندی که دارند موفق خواهند شد

  • شهروند در تاریخ خرداد 13, 1398 گفت:

    ایشالله باتوجه به توانمندی و نفوذش در سطح کلان و همچنین سابقه درخشانش موفق خواهند شد

  • ناشناس در تاریخ خرداد 13, 1398 گفت:

    باتوجه به توانمندی و قدرت مدیریتی بهترین گزینه خواهند بود

  • محمد ازپاوه در تاریخ خرداد 13, 1398 گفت:

    طی این مدت که در خدمت مردم پاوه بودند غیر از خدمت چیزی ازایشان ندیدم و مطمئمن بی گدار به اب نمیزنند

  • ناشناس در تاریخ خرداد 13, 1398 گفت:

    به نظر میرسد باتوجه به سوابق وشرایط و قرائن اقای میرانی گزینه نهایی خواهد بود

  • شهروند در تاریخ اردیبهشت 5, 1398 گفت:

    ما در خدمت برادر محترم جناب آقای میرانی هستیم به امید خدا به مجلس خواهد رفت . علی برکت الله.

  • ناشناس در تاریخ فروردین 31, 1398 گفت:

    معاونت را هم از دست داد چشمش به مجلس هم نمی خورد مگر در تلویزیون