ج 28 اردیبهشت 1403 ساعت 08:34

سرپرست جدید شهرداری پاوه معرفی شد

سرپرست جدید شهرداری پاوه معرفی شد

به گزارش سلام پاوه: صبح امروز با حضور اعضای شورا و کارکنان و پرسنل شهرداری در محل سالن جلسات شورای شهر مهندس دانا آذری به عنوان سرپرست شهرداری پاوه معرفی شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : پس از کشکمش ها و اختلافات شدید اعضای شورا سرانجام روز گذشته با ۵ رای استعفای علی محمدمیری […]

به گزارش سلام پاوه: صبح امروز با حضور اعضای شورا و کارکنان و پرسنل شهرداری در محل سالن جلسات شورای شهر مهندس دانا آذری به عنوان سرپرست شهرداری پاوه معرفی شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : پس از کشکمش ها و اختلافات شدید اعضای شورا سرانجام روز گذشته با ۵ رای استعفای علی محمدمیری پذیرفته شد و امروز صبح مهندس دانا آذری به عنوان سرپرست شهرداری پاوه به پرسنل شهرداری پاوه معرفی شد.

در این نشست اعضای شورا بر تعامل و همکاری پرسنل شهرداری با مهندس آذری در راستای توسعه و شکوفایی شهر پاوه تاکید کردند.

 

مهندس دانا آذری اصالتا اهل شهر نوسود می باشد که سابقه چندین ساله در شهرداری نوسود به عنوان شهردار را در کارنامه  خود دارد وی در چند مدت اخیر نیز به عنوان کارشناس در دایره فنی شهرداری پاوه مشغول به خدمت بوده است.

 

گفتنی است مهندس آذری با ۵ رای موافق به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد و  با ۴ رای موافق نیز جهت صدور حکم به عنوان شهردار پاوه انتخاب و معرفی شده است و در صورت تایید صلاحیت و طی کردن مراحل قانونی به عنوان شهردار پاوه آئین تودیع و معارفه شهردار پاوه برگزار می شود.

 

2 پاسخ برای “سرپرست جدید شهرداری پاوه معرفی شد

  • یک شهروند در تاریخ فروردین 27, 1398 گفت:

    با انتخاب مهندس آذری یک فاجعه جدید درشرف وقوع است .آذری که توان وقدرت اداره شهرداری نوسود رابه خوبی نداشت حال چطوری ازپس این دریای مطلاطم شهرداری پاوه که مملو ازاختلاف وتنش است برخواهد آمد؟؟؟
    اعضای شورای شهربازهم دچار اشتباه انتخاب میری شدند وپی آمد آن کشمکش درآینده ای نزدیک تاسالیان سال است .
    آذری شایدگزینه ای برای سرپرستی شهرداری تا انتخاب شهردارباشد اما قطعا شهرداری موفق نخواهد بود وازهمین حالا باید گفت واویلا…

  • عمران در تاریخ فروردین 26, 1398 گفت:

    انتخاب شتاب زده ای بود چه طرح و برنامه ای دارد