ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 15:30

بیمارستان جدید پاوه بزودی راه‌اندازی می‌شود/ پروژه ای که یک دهه به طول انجامید!

بیمارستان جدید پاوه بزودی راه‌اندازی می‌شود/ پروژه ای که یک دهه به طول انجامید!

به گزارش سلام پاوه : معاونین درمان و غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از راه اندازی بیمارستان جدید پاوه خبر دادند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : معاونین درمان و غذا و دارو امروز با حضور در بیمارستان جدید پاوه روند انتقال بیمارستان را بررسی کردند. در این بازدید که با حضور مدیر […]

به گزارش سلام پاوه : معاونین درمان و غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از راه اندازی بیمارستان جدید پاوه خبر دادند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : معاونین درمان و غذا و دارو امروز با حضور در بیمارستان جدید پاوه روند انتقال بیمارستان را بررسی کردند.

در این بازدید که با حضور مدیر تجهیزات دانشگاه همراه بود پس از بررسی کامل بیمارستان مقرر گردید در اسرع وقت اقدامات لازم جهت تجهیز نهایی و راه‌اندازی آن اقدام گردد.

دکتر روشنی اعلام داشت با تمام قوا نسبت به اصلاح ایرادات موجود در بیمارستان و راه‌اندازی در اسرع وقت اقدام میکنیم. این بیمارستان کمکم بزرگی به ارتقاء کیفیت خدمات درمانی در شهرستان پاوه خواهد داشت.

دکتر محمدی نیز با ابراز امیدواری نسبت به تحویل تجهیزات لازم و رفع نیاز‌های بیمارستان اقدام می‌کنیم.

 

گفتنی است بیمارستان جدید پاوه در سال ۱۳۸۸ کلنگ زنی شد و قرار شد ۱۳۹۰ تحویل و به بهره برداری برسد اما هم اکنون بیش از یک دهه از عمر ساخت این بیمارستان می گذرد ولی هنوز به بهره برداری نرسیده است . نکته مهم عمر ده ساله این پروژه است  که ۵ سال آن در دوران پرویز ایده پور فرماندار پاوه می باشد که متاسفانه هنوز که هنوز است این پروژه به نتیجه نهایی نرسیده است. امیدواریم با پیگیری های دکتر جهانبخش ولدبیگی این موضوع سریعا به نتیجه برسد و ما شاهد بهره برداری از این بیمارستان در آینده نزدیک باشیم.