د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 11:03

کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در “پاوه”

کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در “پاوه”

به گزارش سلام پاوه:جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق شامل لوازم خانگی، پوشاک، سیگار و قطعه خودرو ‌در شهرستان پاوه و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه:سردار “علیرضا مرزبانی” در جمع خبرنگاران اظهار داشت:پس از اطلاع ماموران پلیس، مبنی بر تصمیم عده ای قاچاقچی […]

به گزارش سلام پاوه:جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق شامل لوازم خانگی، پوشاک، سیگار و قطعه خودرو ‌در شهرستان پاوه و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:سردار “علیرضا مرزبانی” در جمع خبرنگاران اظهار داشت:پس از اطلاع ماموران پلیس، مبنی بر تصمیم عده ای قاچاقچی برای جابه جایی کالای قاچاق، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی پاوه قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: با حضور پلیس در مسیر حرکتی قاچاقچیان که در ارتفاعات پاوه بود، آن ها با مشاهده ماموران و بدون توجه به دستور ایست صادر شده پس از طی مسافتی با رها کردن بار خود و استفاده از تاریکی شب اقدام به فرار کردند.

 

سردار مرزبانی خاطرنشان کرد: در بازرسی از بار قاچاقچیان، ۱۸ دستگاه جاروبرقی، ۴ دستگاه ال ای دی ۶۰ اینچی، ۱۴۱ هزار نخ سیگار، ۲۰ عدد شلوار جین و ۲ عدد قطعه خوردو کشف شد.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده به ۲ میلیارد ریال می رسد.

 

وی در پایان با تاکید بر اینکه تحقیق و تلاش برای شناسایی و دستگیری سارقان ادامه دارد، گفت: مبارزه با پدیده قاچاق از مهمترین برنامه هایی است که توسط پلیس دنبال می شود.

یک پاسخ برای “کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در “پاوه”

  • شهروند در تاریخ فروردین 20, 1398 گفت:

    وجدانن این خبر پوشش داره این بهش میگن قاچاق؟ یا ماشین سنگین های که هرروزسیب زمینی پیاز انواع میوه رو میبرن عراق.