د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 08:28

بارشهای اخیر ۳۵ میلیارد تومان خسارت به جاده های پاوه زد

بارشهای اخیر ۳۵ میلیارد تومان خسارت به جاده های پاوه زد

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه گفت: بارشهای اخیر و رانش زمین ۳۵ میلیارد تومان به ابنیه فنی جاده های این شهرستان خسارت وارد کرد. پرویز ایده پور روز سه شنبه به هنگام بازدید از محور پاوه به «بله بزان و جاده سنتو» در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رانش زمین ضمن […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه گفت: بارشهای اخیر و رانش زمین ۳۵ میلیارد تومان به ابنیه فنی جاده های این شهرستان خسارت وارد کرد.

پرویز ایده پور روز سه شنبه به هنگام بازدید از محور پاوه به «بله بزان و جاده سنتو» در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رانش زمین ضمن خسارت به راههای ارتباطی موجب مسدود شدن بخشی از جاده های مرزی شد.

فرماندار پاوه افزود: بارشهای اخیر و رانش زمین به راههای ارتباطی اصلی، فرعی، روستایی، عشایری و مرزی شهرستان پاوه خسارات وارد کرد.

وی اظهار داشت: رانش زمین در راه مرزی پاوه به باینگان از محور دوآب به مره خیل و در حوالی روستای هیروی موجب مسدود شدن این راه ارتباطی شد که با تلاش راهداران زحمت کش اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بازگشایی شد.

شهرستان پاوه با بیش از ۶۲ هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد و از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون با بیش از یک هزار و ۴۰۰ میلیمتر بارش، پربارش ترین سال را طی ۳۰ سال گذشته تجربه کرد.