د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 06:01

پس از یک روز اینترنت پاوه سرانجام وصل شد/ کلافگی شهروندان از تکرار این اتفاق در سال گذشته!

پس از یک روز اینترنت پاوه سرانجام وصل شد/ کلافگی شهروندان از تکرار این اتفاق در سال گذشته!

به گزارش سلام پاوه : از روز گذشته اینترنت شهرستان پاوه قطع شده و سرانجام پس از بیش از ۲۵ ساعت اینترنت پاوه وصل شد. زین الدین شیلانان مدیر مخابرات پاوه در گفت‌وگو با سلام پاوه در خصوص قطعی گسترده اینترنت در سطح این شهرستان، اظهار داشت: فیبر نوری که اینترنت پاوه از طریق آن […]

به گزارش سلام پاوه : از روز گذشته اینترنت شهرستان پاوه قطع شده و سرانجام پس از بیش از ۲۵ ساعت اینترنت پاوه وصل شد.

زین الدین شیلانان مدیر مخابرات پاوه در گفت‌وگو با سلام پاوه در خصوص قطعی گسترده اینترنت در سطح این شهرستان، اظهار داشت: فیبر نوری که اینترنت پاوه از طریق آن متصل می‌شود به دلیل بارندگی‌های اخیر  رانش زمین در بخش شاهو آسیب دیده و باعث قطعی اینترنت به صورت کامل شده است.

 

وی افزود: این مشکل از ساعت ۱۲ ظهر روز گذشته ایجاد شده و علیرغم تلاش‌های صورت گرفته کماکان این مشکل پابرجاست و انتظار می‌رود که تا غروب این مشکل حل شود.

این برای چندمین بار است که این شهرستان در سال گذشته تا به امروز دچار قطعی های طولانی مدت اینترنت می‌شود و به نظر می‌رسد که باید به صورت جدی برای رفع این مشکل اقدامی اساسی صورت گیرد.

 

از روز گذشته هیچ اقدام بانکی در سطح این شهرستان امکان پذیر نبوده و با امتداد آن تا ظهر امروز مردم این شهرستان با مشکل عدیده‌ای مواجه شده‌اند. و در این شرایط بارانی یکی از مهمترین راههای ارتباطی آنها قطع شد و باعث کلافگی و گلایمندی شدید شهروندان شد.

 

از سوی دیگر قطعی مکرر اینترنت از اعتبار مشترکان اینترنت کسر می‌شود و هیچ ارگانی نیز قائل به پذیریش و بازگشت ضرر ایجاد شده به مردم نیست. و در دنیای مدرن و عصری که بیش از ۹۰ درصد امور با اینترنت در ارتباط است دیگر تکرار چنین اتفاقی قابل قبول نیست و مسئولان باید با انجام کاری زیر ساختی و درست مانع وقوع چنین موضوعی شوند.

گفتنی است دقایقی پیش اینترنت در سطح شهرستان پاوه به صورت کامل متصل شد.

3 پاسخ برای “پس از یک روز اینترنت پاوه سرانجام وصل شد/ کلافگی شهروندان از تکرار این اتفاق در سال گذشته!

  • ویسی در تاریخ خرداد 28, 1399 گفت:

    سلام خواستم بدونم تکلیف ما دانشجو ها چیه اگه دوباره اینجوری اینترنت قطع شه و امتحان داشته باشیم چون همه ی امتحانامون الان مجازی شده و اینکه دانشگاهم اعلام کرده که هیچ مسئولیتی قبول نمیکنه اگه بگیم نتمون قطع شده و نمره ی درسمون صفر میشه

  • danial در تاریخ فروردین 16, 1398 گفت:

    سلام و عرض ادب
    اقای صالحی به مطلب خوب و البته لازمی اشاره کردین دست مریزاد
    اگر قطع اینترنت مشترکین در طول سال برای چندمین بار در سال تحت هر شرایطی وبه بهانه های مختلف طبیعی بدانیم که قطعا راهکارهایی برای ارایه کیفیت بهتر وجود دارد
    به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست برای شرکتهای ارایه خدمات اینترنتی که معمولا دو روز قبل از اتمام شارژ به مشتریان وفادار و چندین ساله ،پیام تهدید امیز جمع اوری مودم و خط اینترنت و ارسال میکنند واینقدربرای منافع خود ارزش قایلند.
    ایا این شرکت ها حاضرند به تعداد روز و ساعات قطع اینترنت به شارژ مشترکینی که تعداد انها هم کم نیست اضافه کنند! یا اینکه براحتی از ان چشم پوشی میکنند؟
    آیا برای یک بار هم شده به رسم مشتری مداری برای مشترکین خود یک پیام پوزش هم هزینه کرده اند!؟
    به این امید که مطالبه گر باشیم و برای حق خودمان ارزش قایل باشیم

  • بهروزبابایی در تاریخ فروردین 15, 1398 گفت:

    باسلام . خدای من چه بلایی برسر پاوه آمده که نبودن یک روز اینترنت کلافشون کرده جناب صالحی عزیز انگار همین دیروز بودکه خدمات شهری رو دو تا مینی بوس فیات قدیمی انجام میدادن وچند ساعت سرظهردر دبیرستانها منتظرش میموندیم.مخابراتی با چهار کابین وصفهای شلوغ داشتیم تنها یک روزنامه فروشی در میدان مولوی داشتیم.یاد استادهای آن زمان بخیرجناب عبادی ریاست دبیرستان-آقای فلاح دبیر زبان خارجه-ماموستاضیایی دبیر عربی و….