س 18 اردیبهشت 1403 ساعت 18:27

خسارت ۱۵ میلیاردی سیل در پاوه/ ۱۲۹۲ میلیمتر بارش در سطح این شهرستان

خسارت ۱۵ میلیاردی سیل در پاوه/ ۱۲۹۲ میلیمتر بارش در سطح این شهرستان

به گزارش سلام پاوه : مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه از خسارت ۱۵ میلیارد تومانی سیل به راههای مواصلاتی شهرستان پاوه خبر داد. ابراهیم شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار سلام پاوه در خصوص میزان خسارت ناشی از بارندگی‌های اخیر در سطح این شهرستان، اظهار داشت: بارشهای سیل آسای ۴۸ ساعت […]

به گزارش سلام پاوه : مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه از خسارت ۱۵ میلیارد تومانی سیل به راههای مواصلاتی شهرستان پاوه خبر داد.

ابراهیم شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار سلام پاوه در خصوص میزان خسارت ناشی از بارندگی‌های اخیر در سطح این شهرستان، اظهار داشت: بارشهای سیل آسای ۴۸ ساعت اخیر در پاوه میزان بارشهای تجمیعی پاوه را به ۱۲۹۲ میلیمتر رساند.

وی با بیان اینکه در ۴۸ ساعت اخیر ۴۲ میلیمتر بارش باران را در پاوه داشته ایم، گفت: عوامل راهداری پاوه در خصوص کنترل سیلاب و پاکسازی رانش‌ها و نیز ریزش برداری در چند محور از جمله پاوه به روانسر، پاوه به نوسود، ملاندر به نودشه و ملندو و همچنین محورهای سه راهی باینگان و باینگان به دودان تمامی اقدامات لازم را به صورت شبانه روزی انجام داده اند و تمامی محورها شهرستان تردد در آنها روان است.

مدیر راهداری پاوه ادامه داد: متاسفانه این بارش‌ها تا به این لحظه به پل‌ها و ابنیه فنی، رویه‌های آسفالتی خسارات زیادی را وارد کرده است.

وی افزود: در مجموع با توجه به رانش‌ها در محورهای مختلف بیش از ۱۵ میلیارد تومان به زیرساخت‌ها و راههای شهرستان پاوه خسارت وارد شده است.

 

یک پاسخ برای “خسارت ۱۵ میلیاردی سیل در پاوه/ ۱۲۹۲ میلیمتر بارش در سطح این شهرستان

  • ناشناس در تاریخ فروردین 13, 1398 گفت:

    همش نشان از زیر ساخت خوب و مهندسی هستش