د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 18:47

سرپرست جدید فرمانداری روانسر معرفی شد

سرپرست جدید فرمانداری روانسر معرفی شد

به گزارش سلام پاوه: در حکمی از سوی استاندار کرمانشاه، سعدی مصطفی زاده به عنوان سرپرست جدید فرمانداری روانسر معرفی شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: با حضور استاندار کرمانشاه و نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی سعدی مصطفی زاده به عنوان سرپرست فرمانداری روانسر جایگزین حسین ویسمرادی شد. استاندار کرمانشاه در […]

به گزارش سلام پاوه: در حکمی از سوی استاندار کرمانشاه، سعدی مصطفی زاده به عنوان سرپرست جدید فرمانداری روانسر معرفی شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: با حضور استاندار کرمانشاه و نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی سعدی مصطفی زاده به عنوان سرپرست فرمانداری روانسر جایگزین حسین ویسمرادی شد.

استاندار کرمانشاه در مراسم تودیع و معارفه، ویس‌مرادی را از مدیران توانمند و دغدغه‌مند استان دانست و گفت: ویس‌مرادی در طول دوران مسؤولیت خود به عنوان فرماندار روانسر برنامه‌های خوبی را طراحی، دنبال و اجرا کرده‌اند و حتما در مسؤولیتی دیگر از تجارب ارزنده وی استفاده خواهیم کرد.

سعدی مصطفی زاده اصالتا اهل شهر شاهو از توابع شهرستان روانسر است که از بهمن ماه سال ۹۴ تاکنون به عنوان بخشدار نوسود از توابع شهرستان پاوه خدمت کرده است.

حسین ویسمرادی نیز از شهریور ماه سال ۹۳ تاکنون به عنوان فرماندار روانسر خدمت کرده است.

از سال ۸۳ روانسر به شهرستان ارتقا پیدا کرده، مصطفی زاده پس از سلطانمراد سلیمی، حسین خدرویسی، قدرت الله فعلی، جلال صفری و حسین ویسمرادی ششمین فرماندار این شهرستان است.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.

پس از انتصاب مصطفی زاده به عنوان سرپرست فرمانداری روانسر پیامهای تبریکی در بخش نوسود شهرستان پاوه برای وی ارسال شده است

سیروس وطنی

تغییر در قاموس آدمیان امری است جاری و ساری و صد البته اجتناب ناپذیر . تغییر همیشه دو سوی یا دو نتیجه دارد تغییر یا خوشایند است یا ناخوشایند .

در منطق جمع نقیضین امری است محال و ناممکن . امروز در رسانه های محلی اورامانات خبری منتشر گردید که اتفاقاً هم ناخوشایند بود و هم خوشایند و بدینگونه جمع نقیضین ممکن وآن ناخوشایند تحت الشعاع این خوشایند میمون گردید و مبارک .

خبر آن بود که چنان مقرر گردیده که آقای سعدی مصطفی زاده بخشدار ساعی و مردمی بخش نوسود از این بخش رحل بر بندند، به دلیل فعالیتهای شبانه روزی ایشان در بخش نوسود برای انجام تغییرات مختلف که رفاه و آسایش و آرامش را برای این بخش مرزی فراهم نموده آن خبر امری است ناخوشایند و اما پذیرفتن مسئولیت و سکانداری فرمانداری شهرستان روانسر تحت عنوان سرپرست فرمانداری آن شهرستان خبری است خوب و خوشایند چرا که مدیریت مقبول آقای مصطفی زاده در آتیه دلیلی خواهد بود بر تغییرات مثبت و تحول آفرین در شهرستان روانسر بعنوان دروازه ی اورامانات زیبا .

جا دارد از انتصاب شایسته ی ایشان بعنوان سرپرست فرمانداری روانسر تقدیر و تشکر نمود و مسئولیت جدید را به ایشان تبریک . بی شک ایشان که در محضر استاد فرهیخته و گرانقدری چون جناب آقای مهندس ایده پور فرماندار محبوب پاوه تلمذ نموده اند می توانند منشاء تغییرات بزرگ و سکانداری لایق در امر مدیریت علمی شهرستان مذکور باشد .

سیروس وطنی شهردار نودشه

شورای شهر نودشه نیز در پیامی جداگانه این انتصاب را تبریک گفت:

ذلِکَ فَضْلُ اللَّهِ یُؤْتِیهِ مَنْ یَشاءُ وَ اللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِیمِشورای نودشه

جناب آقای سعدی مصطفی زاده

شورای اسلامی شهر نودشه انتصاب شایسته جناب عالی را به عنوان فرماندار شهرستان روانسر تبریک عرض می نماید.

رجای واثق دارد حضور شما در این مسئولیت به عنوان خادمی صدیق و توانا با کوله بار گرانی از تجربه ، نوید بخش نشاط و تحرک بیش از پیش آن فرمانداری محترم در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری مد ظله العالی سال رونق تولید نام گذاری گردیده است، خواهد گردید.

دوام توفیقات و مزید عزت و سلامت جناب عالی را از جهاندار جان آفرین مسالت دارد.

شورای اسلامی شهر نودشه

 

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای سعدی مصطفی زاده

با سلام و تهنیت

انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان فرماندار شهرستان روانسر را تبریک عرض می نماییم و باور داریم که بی گمان حضور شما در این مسئولیت به عنوان خادمی صدیق و ولایتمدار با کوله بار گرانی از تجربه ، نوید بخش تحولی عظیم در شهرستان روانسر بیش از پیش خواهد گردید ، این انتصاب که قطعاً نشأت گرفته از توانمندیهای علمی و مدیریتی و کارنامه درخشان حضرتعالی در خدمت رسانی بوده را به شما تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال توفیق روز افزونتان را در تمامی مراحل زندگی مسئلت داریم .

 

از طرف شورای اسلامی و شهردار نوسود

 

بسم الله الرحمن الرحیم

دوست و برادر بزرگوارم جناب آقای مصطفی زاده ؛ به جرات می توان گفت که یکی از بهترین انتصاب هایی که صورت گرفته است انتصاب اخیر جنابعالی بعنوان فرماندار روانسر است . با درایتی که از شما سراغ دارم مطمئنم مردم دروازه شرقی اورامانات، جز نیکی و خیر و برکت از نماینده دولت نخواهند دید . در دنیا و قیامت عاقبت بخیر باشید ان شاء الله .

بهروز شفیعی:رئیس اتاق اصناف شهرستان پاوه

یک پاسخ برای “سرپرست جدید فرمانداری روانسر معرفی شد

  • ناشناس در تاریخ فروردین 8, 1398 گفت:

    به اطلاع مردم می رساند اسم فرماندار روانسر از حسین ویسمرادی به سعدی مصطفی زاده تغییر کرد و این تغییر را به مردم روانسر و نوسود تبریک و شاد باش عرض می کنم