س 18 اردیبهشت 1403 ساعت 17:07

رشد صددرصدی بارشها در شهرستان پاوه/بارشها از مرز ۱۲۰۰ گذشت

رشد صددرصدی بارشها در شهرستان پاوه/بارشها از مرز ۱۲۰۰ گذشت

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه گفت؛ بارشهای در شهرستان پاوه نسبت به مشابه سال گذشته رشد صددرصدی داشته است.       ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه افزود ؛آمار بارش طبق اعلام هواشناسی استان تا ساعت ۹ صبح دیروز ۶۸میلیمتر می باشد.   […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه گفت؛ بارشهای در شهرستان پاوه نسبت به مشابه سال گذشته رشد صددرصدی داشته است.

 

 

 

ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه افزود ؛آمار بارش طبق اعلام هواشناسی استان تا ساعت ۹ صبح دیروز ۶۸میلیمتر می باشد.

 

 

 

وی افزود تابه امروز آمار تجمعی شهرستان پاوه تا همان ساعت ۱۲۰۸میلیمتر است .که تقریبا نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش یافته است .

 

 

 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه افزود؛ در حال حاضر کلیه محورهای ارتباطی شهرستان باز و تردد در آنها در جریان است .

 

 

 

شهریاری افزود ؛ در محور نودشه به دهستان شهرام در گردنه ملندوشاهد بارش برف هستیم که تردد در آن محور با زنجیر چرخ الزامی و ضروری میباشد.

 

 

 

وی از مسافران و مهمانان نوروزی درخواست کرد جانب احتیاط را رعایت نموده و از توقف در زیر ترانشه های مرتفع و ریزشی خود داری نموده و خودرو خود را به تجهیزات ایمنی و زنجیر چرخ مجهز نمایند.