د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 04:21

صفر تا صد کلینیک تخصصی پاوه

صفر تا صد کلینیک تخصصی پاوه

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : در حالی که هیچ مسئولی در قبال آخرین وضعیت پروژه کلنیک تخصصی پاوه حاضر به ارائه توضیح و شفاف سازی نیست یکی از مطلعین از این پروژه  که نخواست نامی از وی برده شود در تماس با پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه در یادداشتی کوتاه با عنوان ” صفر […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : در حالی که هیچ مسئولی در قبال آخرین وضعیت پروژه کلنیک تخصصی پاوه حاضر به ارائه توضیح و شفاف سازی نیست یکی از مطلعین از این پروژه  که نخواست نامی از وی برده شود در تماس با پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه در یادداشتی کوتاه با عنوان ” صفر تا صد کلنیک تخصصی پاوه ” به این موضوع پرداخته است . امیدواریم مسئولین امر از جمله فرماندار و رئیس شبکه بهداشت و درمان پاوه نیز در این زمینه به تشریح موضوع و روشن شدن قضیه بپردازند.

در این یادداشت کوتاه آمده است : به لطف طرح تحول نظام سلامت در زمینه بهداشت و درمان مردم، طرح تکمیل پروژه های کلینیک تخصصی برای چند شهرستان کرمانشاه کلید خورد، بودجه و برنامه لازم از طرف دانشگاه و به کمک آقای نادری نماینده اورامانات و پافشاری ایشان در تکمیل این پروژه به شرط تحویل زمین بدون مشکل و آماده ساخت به کلیه واحدهای بهداشت و درمان شهرستان ها ابلاغ شد.کلنیک تخصصی پاوه

در دوران ریاست آقای دکتر جهانبخش ولدبیگی با همفکری خود و دوستان ساختمان نگهبانی و تعمیرگاه جنب بیمارستان قدس تخریب و بعد از مسطح شدن زمین مذکور و تعیین پیمانکار از ٨٠٠ میلیون تومان بودجه داده شده ۴٨٠ میلیون تومان فقط هزینه دیوار حائل شد!!

با دیدن شرایط موجود توسط نماینده وقت آقای نادری ایشان رای بر عدم صلاحیت دکتر ولدبیگی به علت انتخاب زمین بدون انجام آزمایشات مکانیک خاک و بدون اخذ مجوز شهرداری و نبود فضای پارکینگ و بدون در نظر گرفتن دیوار حائل داد.

در زمان سرپرست جدید آقای حسینی دیوار حائل تکمیل شد ولی خاک زمین مورد نظر در آزمایش مکانیک خاک رد شد.مشکل بعدی شکایت شهرداری به علت عدم اخذ مجوز ساخت و ساز و عدم وجود پارکینگ بود که با حضور مسئولان دانشگاه و سرپرست وقت تفاهم نامه ای مابین دانشگاه و شهرداری امضا و مشکل موقتا با پرداخت غرامت حل شد.

در گیر و دار رفع مشکلاتی که مطرح شد و زمان تلف شده به علت اتمام دیوار حائل و از طرفی افزایش مصالح ساختمانی، تقریبا یکسال زمان مفید از دست رفت.

لذا دانشگاه قرارداد خود با پیمانکار را فسخ و به دلیل مقاومت پیمانکار موضوعه به یک دعوای حقوقی منتهی شد که هنوز ادامه دارد و کماکان حل نشده است.

در این حین دانشگاه به کل از تکمیل کلینیک تخصصی دست کشیده و ٣٠٠ میلیون بودجه ی مانده را به علت سوء تدبیر مسئولین از تعیین زمین نامناسب تا انتخاب پیمانکار و مشکلات گفته شده برگشت داد.

 

 

کلنیک تخصصی پاوه کلنیک تخصصی پاوه