ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44

اسکان رایگان ۱هزار مهمان نوروزی در ۴۸ ساعت اخیر در پاوه

اسکان رایگان ۱هزار مهمان نوروزی در ۴۸ ساعت اخیر در پاوه

به گزارش سلام پاوه : مدیر آموزش و پرورش پاوه از اسکان رایگان بیش از ۱ هزار نفر از مهمانان نوروزی در ۴۸ ساعت گذشته در مراکز اسکان آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد. مختار برزگرفرد در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه  افزود؛ با توجه به بارش باران های سیل آسا و شرایط نامساعد […]

به گزارش سلام پاوه : مدیر آموزش و پرورش پاوه از اسکان رایگان بیش از ۱ هزار نفر از مهمانان نوروزی در ۴۸ ساعت گذشته در مراکز اسکان آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد.

مختار برزگرفرد در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه  افزود؛ با توجه به بارش باران های سیل آسا و شرایط نامساعد جوی، بر اساس اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه مبنی بر اقامت رایگان تمامی مسافران در روزهای پیش رو تا رسیدن به شرایط پایدار و مطلوب، گشت زنی و بازدید از بوستان ها و سطح شهر پاوه در همان ساعات ابتدایی آغاز بارش ها در دستور کار قرار گرفت و مهمانان و مسافران نوروزی، با احترام به مراکز اسکان این مدیریت جهت اقامت رایگان دعوت شدند.

مدیر آموزش و پرورش پاوه با اشاره به تصمیم ستاد بحران شهرستان نسبت به جابجایی زوار و گردشگران حاشیه رودخانه سیروان، گفت: شمار زیادی از این مهمانان عزیز در مراکز اسکان آموزش و پرورش پاوه، اقامت پیدا کرده اند که در مجموع بیش از ۱ هزار نفر در دو روز گذشته در این مراکز اسکان داده شده اند.

 

وی در ادامه؛ از آمادگی کامل مراکز اسکان و امکانات آموزش و پرورش پاوه در خدمت رسانی به هم وطنان و مسافران و مهمانان نوروزی خبر داد و ابراز امیدواری نمود، با توجه به تدابیر اتخاذ شده توسط مسئولان استانی و شهرستان پاوه، گردشگران و مهمانان نوروزی با سلامت، آرامش خاطر و خاطره ای خوش در دیار پاوه، تعطیلات خود را سپری نمایند.

 

فرماندار شهرستان پاوه نیز از اعلام آمادگی کامل ستاد بحران این شهرستان خبر داد و گفت: خوشبختانه تا به این لحظه بارشهای سیل آسای باران در شهرستان خساراتی در پی نداشته است.

 

پرویز ایده پور گفت : هشدارها و اقدامات لازم در این زمینه داده شده است و نقاطی که احتمال سیل و خطر وجود داشت از جمله حاشیه رودخانه سیروان تخلیه شد.