ش 29 اردیبهشت 1403 ساعت 06:16

برترین ورزشکار شهرستان پاوه در سال ۹۷ انتخاب شد/ گزارش تصویری

برترین ورزشکار شهرستان پاوه در سال ۹۷ انتخاب شد/ گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه : به همت انجمن حمایت از ورزشکاران شهرستان پاوه (پشتیوان ) طی مراسمی برترین ورزشکار سال ۱۳۹۷ انتخاب شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : شامگاه یکشنبه ۲۶ اسفندماه، مراسمی با حضور مسئولان و ورزشکاران و استقبال عمومی شهروندان برای انتخاب برترین ورزشکار یک سال گذشته شهرستان پاوه برگزار شد. در […]

به گزارش سلام پاوه : به همت انجمن حمایت از ورزشکاران شهرستان پاوه (پشتیوان ) طی مراسمی برترین ورزشکار سال ۱۳۹۷ انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : شامگاه یکشنبه ۲۶ اسفندماه، مراسمی با حضور مسئولان و ورزشکاران و استقبال عمومی شهروندان برای انتخاب برترین ورزشکار یک سال گذشته شهرستان پاوه برگزار شد.

در این مراسم سید آزاد حسینی عضو هیئت مدیره انجمن پشتیوان ضمن قدر دانی از حضور و استقبال شهروندان و گرامی داشت سالیاد شیمیایی حلبچه عراق به ارائه گزارش عملکردی از این انجمن پرداخت .

 

وی این انجمن را یک انجمن مردم نهاد دانست و گفت : با حمایت مردم و نیکوکاران این دیار پشتیوان توانسته است اقدامات شایسته ای را در طول این چند سال در زمینه حمایت از ورزشکاران انجام دهد.

 

حسینی در ادامه به اهداف شکل گیری انجمن و تاریخچه آن پرداخت و گفت: مشکلات موجود بر سر راه ورزشکاران شهرستان باعث شد تا جمعی دلسوز ورزش اقدام به تشکیل این انجمن دهند و در این راه روند روبه رشدی را در حمایت از ورزشکاران در پیش گرفته اند.

 

وی افزود: در سال جاری نیز اعضای هیئت مدیره انجمن به این نتیجه رسیدیم که برای اولین بار بتوانیم در یک برنامه ویژه و با در نظر گرفتن آیتم های ویژه ای برترین ورزشکار سال را انتخاب کنیم تا با تداوم چنین برنامه ای باعث دلگرمی و انگیزه بیشتری برای ورزشکاران باشیم.

 

مختار برزگرفرد مدیر آموزش و پرورش پاوه در آیین انتخاب برترین ورزشکار سال ۹۷ پاوه در محل سالن امتحانات امام خمینی (ره)؛ با اشاره به کمکهای مستمر ماهیانه فرهنگیان پاوه به انجمن های مردم نهاد شهرستان به تفاوت انجمن حمایتی پشتیوان پرداخت و کمک به ورزشکاران و تسهیل مسیر قهرمانی را مهمترین شاخصه این انجمن مردم نهاد توصیف کرد.

وی؛ با استناد به آیاتی از کلام وحی، قوی و قادر بودن را از صفات خداوند متعال ذکر کرد و افزود؛ سستی و ضعیف بودن مقبول درگاه الهی نیست و تلاش برای قوی تر شدن و تندرستی وظیفه همگان است.

 

مختار برزگرفرد؛ با بیان گزیده هایی از آثار ادبیات ایران، سه کلید ورود به بهشت را بر اساس متون غنی ادبی این سرزمین، سلامت و صداقت، ورزش، عدالت برشمرد و با ارجاع به نوشته های ملک الشعرای بهار، به اساسنامه مدارس ایران در سال ۱۳۱۰ هجری شمسی اشاره نمود که کار، ورزش، تحصیل و دوری از سستی و تنبلی را اساس کار مدارس دانسته اند.

 

وی؛ با بیان نظرات جامعه شناسان، سرزمین وجودی انسانهای موفق را دربرگیرنده عقل سالم و جسم سالم و چابک دانست و رابطه مستقیم افزایش کیفیت یاددهی- یادگیری و سلامت جسمانی را گواهی بر این مدعا عنوان کرد.

 

مدیر آموزش و پرورش پاوه؛ در ادامه به بیان ویژگی های ورزشکاران قهرمان پرداخت و عامل بودن، مشخص نمودن مقصد و هدف، مدیدیت زمان و اولویت بندی را، عوامل موفق ورزشکاران برشمرد و تاکید کرد؛ پهلوانی از مهمترین ویژگی قهرمان واقعی است که مسلط بر نفس اماره و غرور می باشد.

 

اجرای برنامه گروه موسیقی سازهای کوبه ای خانه موسیقی، نمایش طنز انجمن نمایش و پخش کلیپی از درگذشتگان و پیشکسوتان ورزشی شهرستان پاوه از دیگر بخش های این آیین باشکوه بود.

 

در پایان؛ با معرفی ۶ ورزشکار برتر شهرستان (سوران قمری کونگ فو ، حافظ خوسه فوتبال ، هستی سهرابی فوتبال ،ژینو رستمی فوتسال ، مهدی مراد خانی کیک بوکسینک ،پارسا صمدی کونگ فو )، سوران قمری ورزشکار با اخلاق و عضو تیم ملی کونگ فو ایران، به عنوان ورزشکار برتر سال ۹۷ پاوه معرفی و تجلیل شد. و تندیس ورزشکار برتر توسط سیروس نقشبندی پیشکسوت ورزش شهرستان پاوه به وی اهدا شد.

 

گفتنی است؛ آیین انتخاب ورزشکار برتر سال ۹۷ پاوه با حضور بخشدار مرکزی، مدیر و معاون پشتیبانی آموزش و پرورش پاوه، پیشکسوتان ورزشی شهرستان و استقبال مردم ورزش دوست پاوه به اهتمام انجمن حمایت از ورزش پشتیوان برگزار شد.

 

یک پاسخ برای “برترین ورزشکار شهرستان پاوه در سال ۹۷ انتخاب شد/ گزارش تصویری

  • پاوه ای در تاریخ اسفند 27, 1397 گفت:

    سلام آریزرحیمی چطورانتخاب نشد جای تاسف که آریزرحیمی بهترین کشتی گیر پاوه انتخاب نشد