ش 29 اردیبهشت 1403 ساعت 07:33

فرماندار پاوه: رسانه ها رکن چهارم دموکراسی هستند

فرماندار پاوه: رسانه ها رکن چهارم دموکراسی هستند

به گزارش سلام پاوه ؛ کرمانشاه – ایرنا – فرماندار پاوه با اشاره به سرعت بالای تغییرات در جهان و نقش رسانه ها در ایجاد این تغییرات گفت: رسانه ها رکن چهارم دموکراسی هستند. به گزارش سلام پاوه و به نقل از خبرنگار ایرنا، پرویز ایده پور روز دوشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران پاوه […]

به گزارش سلام پاوه ؛ کرمانشاه – ایرنا – فرماندار پاوه با اشاره به سرعت بالای تغییرات در جهان و نقش رسانه ها در ایجاد این تغییرات گفت: رسانه ها رکن چهارم دموکراسی هستند.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از خبرنگار ایرنا، پرویز ایده پور روز دوشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران پاوه افزود: انتقاد رسانه ها به عنوان چراغ راه مؤثرترین کمک به مسوولان است تا با بهره روز خبرنگارگرفتن از این نقدهای سازنده موجب رشد، شکوفایی و توسعه همه جانبه شهرستان شوند.

وی با بیان اینکه تغییر در فرهنگ مردم ایران امروز مهمترین راهبرد امریکا است و در سرلوحه برنامه های سازمان سیا قرار دارد، گفت: با توجه به آزمایش همه راهها برای از بین بردن جمهوری اسلامی، در نهایت به این تنیجه رسیده اند که تنها با تغییر فرهنگ مردم ایران می توانند به این کشور و مردم آن غلبه کنند.

ایده پور، رسالت و نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه را در این برهه بسیار حساس دانست.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه نیز با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه اطلاع رسانی گفت: خبرنگاران با قلم خویش قویترین و تأثیرگذارترین سلاح را در اختیار دارند که این مهم نشاند دهنده رسالت خطیر این قشر است.

هدایت محمودی، با اشاره به کاهش مخاطبان نشریات گفت: فراگیر شدن رسانه های دیجیتال مهمترین عامل در این کاهش است.

وی پاوه را به لحاظ وجود تعداد مشترکان اینترنت ( بیش از 10 هزار مشترک با جمعیت 23 هزار نفری) یکی از نقاط برتر کشور با توجه به جمعیت آن دانست.

شایان ذکر است در این جلسه اصحاب رسانه و خبرنگاران هر کدام به بیان دیدگاهها و خواسته های و مشکلات خود پرداختند که مورد توجه فرماندار محترم قرار گرفت .

در ادامه این نشست خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی پاوه با اهدای لوح و هدایایی از سوی ادارات این شهرستان تجلیل شدند.