د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 11:08

کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در نوسود برگزار شد

کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در نوسود برگزار شد

به گزارش سلام پاوه : به همت آموزش و پرورش منطقه نوسود کارگاه آموزشی طرح توانمند سازی همزمان والدین ،دانش آموزان و کارکنان و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در کانون دانش شهر نوسود برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : روز سه شنبه ۱۴ اسفند ماه ۹۷ کارگاه آموزشی طرح توانمد سازی همزمان والدین […]

به گزارش سلام پاوه : به همت آموزش و پرورش منطقه نوسود کارگاه آموزشی طرح توانمند سازی همزمان والدین ،دانش آموزان و کارکنان و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در کانون دانش شهر نوسود برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : روز سه شنبه ۱۴ اسفند ماه ۹۷ کارگاه آموزشی طرح توانمد سازی همزمان والدین ،دانش آموزان و کارکنان در محل کانون دانش شهر نوسود برگزار شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود ضمن خیر مقدم اولیاء دانش آموزان و کارکنان حاضر در نشست از دکتر فریبرز صباغی بخاطر تقبل زحمت مدرس دوره تقدیر و تشکر نمود.

نجیب ویسی هدف از برگزاری این کارگاه را آشنایی هرچه بیشتر والدین با آسیب های اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد دانست و گفت: برای رسیدن به این مهم نیاز است از کارشناسان صاحب نظر، فرهنگیان، روحانیون، مسئولین، معتمدین استفاده کرد تا حرکت خوبی برای پیشگیری از اعتیاد و آسیبهای اجتماعی صورت گیرد.

در ادامه صباغی مدرس این کارگاه آموزشی موضوع آسیب های اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد را بصورت مفصل برای اولیاء دانش آموزان و کارکنان تشریح و بیان نمود .

وی در پایان از اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود به خاطر ایجاد این کارگاه و برگزاری آن تقدیر نمود.