ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 10:28

بارش برف سنگین در ۱۰ سال اخیر بی سابقه بود/برقراری خدمات شهری در شهر پاوه

بارش برف سنگین در ۱۰ سال اخیر بی سابقه بود/برقراری خدمات شهری در شهر پاوه

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه گفت : در پی بارش سنگین برف که در ۱۰ سال اخیر در شهرستان پاوه بی سابقه بود دسترسی به آب، برق و تلفن قطع شده بود که با تلاش نیروهای ستاد بحران هم اکنون این مشکلات مرتفع شده است. پرویز ایده پور در گفتگو با خبرنگار سلام […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه گفت : در پی بارش سنگین برف که در ۱۰ سال اخیر در شهرستان پاوه بی سابقه بود دسترسی به آب، برق و تلفن قطع شده بود که با تلاش نیروهای ستاد بحران هم اکنون این مشکلات مرتفع شده است.

پرویز ایده پور در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه در تشریح عملکرد ستادبحران این شهرستان گفت: در پی بارندگی های بی ساقه اخیر در شهرستان پاوه و اورامانات بارش برف سنگین موجب شکسته شدن بیش از چهل تیر برق شده بود که در سطح شهر این شکستگی ها تعمیر و برق شهر وصل شد.

وی با اعلام آماده باش کامل نیروهای امدادی و اورژانسی در شهرستان افزود :بارشهای خوب امسال باعث شد بستر زمین سست شود، و در اثر بارش برف سنگین شب گذشته سه تیر برق در روستای دوریسان پاوه سقوط کرد که منجر به قطع برق در مناطقی از این شهرستان و روستای دوریسان شد.

ایده پور افزود: در این شهرستان به دلیل یخ زدگی لوله های آب و قطعی برق ،  آبرسانی به شهروندان نیز قطع شده بود که با وصل شدن برق و فشار پمپاژ آب دسترسی به آب نیز امکان پذیر شد.

فرماندار شهرستان پاوه افزود : همچنین با تلاش نیروهای مخابرات آنتن دهی تلفن همراه نیز که در پاوه با مشکلاتی مواجه شده بود میسر شد .

ایده پور گفت : مشکلات در بخشها و شهرهای باینگان ،بانه وره و نوسود و نودشه هنوز به طور کامل مرتفع نشده است که امیدواریم با تلاش نیروهای ستاد بحران تا ساعاتی دیگر این امر نیز محقق شود.

فرماندار پاوه در خاتمه سخنانش گفت: بارش امسال تا امروز از مرز ۱۲۰۰ میلیمتر گذشته و نیروهای امدادی و خدمات رسان آمادگی خود را برای خدمات ۲۴ ساعته اعلام کرده اند.