ج 07 اردیبهشت 1403 ساعت 08:40

راه ارتباطی ۲۷ روستای شهرستان پاوه بازگشایی شد

راه ارتباطی ۲۷ روستای شهرستان پاوه بازگشایی شد

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه گفت : راه ارتباطی ۲۷ روستای شهرستان پاوه برف روبی و بازگشایی شد. ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت : در پی بارشهای سنگین برف در شهرستان پاوه  با تلاش ماموران پرتلاش راهداری راههای اصلی شهرستان […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه گفت : راه ارتباطی ۲۷ روستای شهرستان پاوه برف روبی و بازگشایی شد.

ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت : در پی بارشهای سنگین برف در شهرستان پاوه  با تلاش ماموران پرتلاش راهداری راههای اصلی شهرستان برف روبی و تردد در آنها با زنجیر چرخ امکان پذیر شد.

 

وی با اشاره به عملیات برف روبی گسترده در سطح راههای اصلی و فرعی شهرستان گفت : ۵۴۰ کیلومتر باند در محورهای شهرستان برف روبی  و بیش از ۳۹۰ تن شن و نمک جهت یخ زدایی مصرف شده است.

 

شهریاری با بیان اینکه کار برف روبی راههای ارتباطی ۳۵ روستای برف گیر شهرستان پاوه بصورت مداوم در حال اجرا است گفت : راه ارتباطی ۲۷ روستا تاکنون بازگشایی و در ساعات آینده نیز سایر مسرهای  باقیماندهبازگشایی خواهد شد.

 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه با اشاره به بارش بیش از یک متر برف در ارتفاعات گفت : ارتفاع بارش برف در شهر پاوه ۴۰ سانتیمتر در گردنه سریاس ۷۰ سانتیمتر و در سه راهی شهدا ملندو در بخش مرزی نوسود ۱۵۰سانتیمتر می باشد.