ی 30 اردیبهشت 1403 ساعت 16:00

تنها جایگاه‌ سوخت CNG پاوه دیگر جوابگوی نیاز شهروندان نیست

تنها جایگاه‌ سوخت CNG پاوه دیگر جوابگوی نیاز شهروندان نیست

به گزارش سلام پاوه؛تنها جایگاه‌ سوخت CNG پاوه با ۵ نازل جوابگوی جمعیت شهری مردم پاوه نیست و این موضوع باعث ایجاد صفهای طولانی خودرو و نارضایتی شهروندان شده است.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه؛ بعد از تماسهای مکرر شهروندان و نارضایتی آنها از صفهای شلوغ و زمانبر بودن برای بهره مندی از گاز […]

به گزارش سلام پاوه؛تنها جایگاه‌ سوخت CNG پاوه با ۵ نازل جوابگوی جمعیت شهری مردم پاوه نیست و این موضوع باعث ایجاد صفهای طولانی خودرو و نارضایتی شهروندان شده است.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه؛ بعد از تماسهای مکرر شهروندان و نارضایتی آنها از صفهای شلوغ و زمانبر بودن برای بهره مندی از گاز CNG  در تنها جایگاه حال حاضر شهر پاوه خبرنگار سلام پاوه به محل رفت و پیگیر این مسئله شد.

 

شهرستان پاوه با جمعیتی بیش از ۶۲ هزار نفر تنها یک جایگاه عرضه گاز CNG را دارد به وضوح دیده می شود که تراکم بالای خودرو های گاز سوز در هر جایگاه و صف های طولانی خودرو ها باعث نارضایتی شهروندان شده است. این جایگاه که دارای ۵ نازل می باشد تنها ۴ نازل آن کار می کند.

 

وقتی به پای صحبت های یکی از کارگران شاغل در جایگاه نشستیم از مزایا و حقوق ناچیز آنها گفت .

 

او گفت حقوق عوامل شاعل در این جایگاه به یک میلیون و دویست هزار تومان هم نمی رسد که اکثرا مستاجر و دارای زن و بچه هستند و از شهرداری تقاضا داریم پیگیر مشکلات ما باشد.

 

یکی دیگر از شهروندان از فشار کم گاز سی ان جی گلایمند بودند و گفت که فشار گاز جایگاه پاوه نسبت به بقیه جابگاه های شهر های اطراف دارای افت می باشد.

 

شهروند دیگر از طولانی بودن صف گاز این شهر اعلام نارضایتی کرد و اظهار داشت اگر در خروجی شهر پاوه به مسیر نوسود و نودشه یک جایگاه دیگری وجود داشته باشد شاهد ترافیک و منتظر ماندن در صف طولانی این جایگاه نخواهیم بود.

 

شهروند دیگری ضمن قدردانی از سایت سلام پاوه که همواره پیگیر مشکلات شهر پاوه می باشد از عواملی که در این جایگاه مشغول به فعالیت هستند تشکر کرد و گفت چندین سال است که بنده به این جایگاه مراجعه می کنم اما تا به حال شاهد نبوده ام که کارکنان این پمپ گاز وجه اضافی از رانندگان دریافت کنند.

 

یکی دیگر از شهروندانی که در صف طولانی جایگاه گاز بود گفت: با توجه به ازدیاد خودرو ها و اختصاص یافتن یکی از نازل ها به تاکسی ها اصلا شهرداری به این موضوع توجه نکرده است که ۴ نازل فعال هم جوابگوی مردم نیست چه برسد به اینکه یکی از آنها را اختصاصی تاکسی ها کرد . و بارها در طول سال مشاهده شده است این جایگاه  به خاطر فرسوده بودن قطعات و نازل ها تعطیل شده است و مشکلات رانندگان را چندین برابر کرده است.

 

مسئله مهمی که در ساخت این جایگاه توجهی به آن نشده است سقف جایگاه می باشد که از نقشه جایگاه های مناطق گرمسیری استفاده شده است و با توجه به سردسیر بودن شهرستان پاوه و بارش هایی که در ایام سال در این شهر اتفاق می افتد و برخورد باران و برف به نازل ها باعث فرسودگی آنها شده است و این امر باعث می شود که مرتبا این نازلها نیاز به تعمیر داشته باشند.

 

نکته مهم دیگر اینکه نبود سرویس های بهداشتی مناسب در این جایگاه باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای شهروندان و بخصوص مسافران شده است که میطلبد شهرداری و مسئولان مربوطه پیگیر حل این موضوع باشد.

 

بنظر می رسد این جایگاه به تنهایی دیگر جوابگوی مردم شهرستان پاوه نیست و ضمن توجه بیشتر مسئولان به این جایگاه می طلبد با حمایت از بخش خصوصی و حتی خود شهرداری اقدام به ساخت و راه اندازی حداقل یک جایگاه سوخت دیگر در مسیری دیگر نمایند.

 

گزارش؛ کیهان محمدی

 

 

یک پاسخ برای “تنها جایگاه‌ سوخت CNG پاوه دیگر جوابگوی نیاز شهروندان نیست

  • راننده در تاریخ اسفند 10, 1397 گفت:

    مقصر فقط و فقط شهرداری هستش چرا پیگیری نمیکنه درسته که اجاره دادن ولی میبایست موقه اجاره دادن قیدمیکردن ویا قید کردن ولی اگه شهرداری به پیمانکار فشار بیاره پیمانکار مجبوره که جایگاه رو سرویس کنه که فشار نمیاره و سرویسم نمیشه در ضمن این جایگاه نازلاش زیادم دقیق نیستن وانت پیکان هیچ وقت چهارده کیلو ظرفیت نداره پراید یازده کیلو ظرفیت نداره مسولین زحمت کش جایگاه هم گفتن به شورا اطلاع دادیم دیگه شورا پیگیری کرده یا نه خودشون وکیلن حساب کنید از هر ماشین یک کیلو براس پیمانکار بماند در طول روز چند کیلو پانصد تومان براش میماند همشم از جیب مردم میره شهرداری و شورای شهر خدا کند که ماشینای ما مشکل داشته باشن وگرنه شماها مدیونیند