ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 23:04

نشست معتمدین انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات برگزار شد/ عکس

نشست معتمدین انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات برگزار شد/ عکس

به گزارش سلام پاوه : با حضور حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه ، رئیس زندان،معتمدین و اعضای انجمن حمایت از زندانیان جرائم غیر عمد پاوه و اورامانات صبح امروز در محل زندان این شهر برگزار شد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در این نشست که به بررسی فعالیت و راهکارهای ایجاد درآمد […]

به گزارش سلام پاوه : با حضور حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه ، رئیس زندان،معتمدین و اعضای انجمن حمایت از زندانیان جرائم غیر عمد پاوه و اورامانات صبح امروز در محل زندان این شهر برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در این نشست که به بررسی فعالیت و راهکارهای ایجاد درآمد پایدار و جذب هرچه بیشتر کمک های مالی به این انجمن برگزار شد.

 

رئیس زندان شهرستان پاوه با تبریک میلاد حضرت فاطمه و تقدیر و تشکر از حضور ماموستا قادری در این جلسه گفت : با عنایت به عفو عمومی مقام معظم رهبری شاهد این هستیم که تعداد زیادی از زندانیان آزاد شدند.

 

خسرو شاهین صفا افزود: خوشبختانه با تلاشهای مجموعه دادگستری پاوه و حمایت امام جمعه محترم و زحمات مدیرعامل انجمن زندان و معتمدین شاهد روند بسیار خوبی از انجمن زندان هستیم و این انجمن جزء انجمن های برتر استان می باشد.

 

وی همکاری های همه جانبه اعضای انجمن و مدیرعامل و همچنین پشتیبانی های قضات دادگستری و کمک مردم خیر و نیکوکار را در موفقیت انجمن زندان بسیار مهم دانست و گفت : ان شاالله با ایجاد درآمد پایدار و حمایت های هرچه بیشتر این روند مثبت انجمن تداوم پیدا کند.

 

در ادامه مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان جرائم غیر عمد پاوه و اورامانات گزارش عملکرد این انجمن در چند سال اخیر پرداخت و اعلام نمود که این انجمن توانسته است با همراهی و اعتماد مردم و مسئولین در سطح استان و کشور هم به آن توجه ویژه ای شود.

 

جلیل علیزاده گفت : یکی از اقدامات مهمی که انجمن انجام داد در نظر گرفتن مکانی مناسب برای روند بهتر کار و محل مناسبی برای مراجعه خانوده های زندانیان بود که این مهم انجام شده است.

 

وی یکی از فاکتورهای قابل قبول این انجمن را مردمی بودن آن دانست و اعلام کرد: این اقدام مهم میسر نمیشد الا با تلاش اعضای معتمد و حمایت مردم و مسئولین که جای تقدیر دارد و امید است این روند ادامه پیدا کند.

 

علیزاده به برگزاری جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان که هر سال برگزار می شود اشاره و اعلام کرد به طور میانگین ما هر سال نزدیک به ۶۰ میلیون تومان کمک های مردمی را جمع آوری نموده و توانسته ایم با این مبالغ کمک خوبی برای آزاد سازی زندانیان و خانواده های آنان داشته باشیم.

 

وی در ادامه با اشاره به برگزاری همایش آسیب شناسی برای خانواده های زندانیان که با حضور اساتید، مدرسین و قضات محترم دادگستری در پاوه برگزار کردیم که پس از پخش و رسانه ای نمودن آن بازتاب موثر و قابل قبولی داشت که توانستیم هم در سطح استان و هم در کشور مبالغی جهت امورات بهتر انجمن دریافت کنیم.

 

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات در ادامه به برگزاری جشن گلریزان در مسجد جامع روانسر اشاره کرد و گفت خوشبختانه توانستیم مبلغ ۲۲ میلیون تومان جهت حمایت از خانواده های زندانیان غیر عمد برای این شهرستان جمع آوری شود که جای تقدیر از مردم روانسر را دارد.

 

در این نشست جاح ماموستا قادری در سخنانی ضمن تقدیر و حمایت از انجمن و مدیر عامل آن به آیات و احادیثی در خصوص خدمت به خلق و مردم اشاره کرد و گفت: همواره خدمت به خلق و مردم جایگاه والایی نزد خدای باریتعالی دارد و قطعا کسی که در این دنیا بتواند باری از مشکلات مردم را بردارد و به مردم خدمت نماید بی اجر و مزد نخواهد بود.

 

ماموستا قادری با اشاره به اینکه بنده هم مدت دوسال در همان اوایل انقلاب در این انجمن خدمت نموده ام اظهار داشت:بنده در این مدت هم تلاشها و فعالیتهای این انجمن را رصد کرده و همواره آرزوی توفیق و سلامتی برای شما داشته ام.

 

وی افزود:بنده با توجه به شناختی که از افراد و معتمدین این انجمن دارم لازم می بینم که همه مسئولین و علی الخصوص قضات محترم دادگستری و سایر کارمندان در پاوه با این انجمن نهایت همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند.

 

ماموستا قادری در پایان به اتفاق همه اعضای حاضر در جلسه عملکرد مهندس جلیل علیزاده مدیرعامل انجمن را مثبت ارزیابی کرد و خواستار تداوم فعالیت وی شد.

 

گفتنی است معتمدین انجمن در این نشست نیز راهکارها و مشکلات پیش روی انجمن را مطرح و برای هرچه بهتر شدن فعالیت انجمن پیشنهادات خود را مطرح کردند.