ی 30 اردیبهشت 1403 ساعت 18:27

توضیحی در خصوص حذف دو مطلب در سلام پاوه

توضیحی در خصوص حذف دو مطلب در سلام پاوه

به گزارش سلام پاوه : پس از درج مصاحبه رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان پاوه و تشریح موضوع نزاع با شهردار پاوه و متعاقب آن جوابیه شهردار پاوه در این خصوص صبح امروز نشستی در محل فرمانداری پاوه با موضوع و اختلافات بین این دو مدیر شهرستان برگزار شد و بنظر می رسد بر اساس شنیده […]

به گزارش سلام پاوه : پس از درج مصاحبه رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان پاوه و تشریح موضوع نزاع با شهردار پاوه و متعاقب آن جوابیه شهردار پاوه در این خصوص صبح امروز نشستی در محل فرمانداری پاوه با موضوع و اختلافات بین این دو مدیر شهرستان برگزار شد و بنظر می رسد بر اساس شنیده ها به تفاهم و رفع اختلافات منتهی شد.

بر همین اساس مسئولان مربوطه در این باره با تماس با مدیران پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه درخواست حذف این دو مطلب را داشتند و این دو مطلب با درخواست مسقیم مسئولان دامپزشکی ، شهرداری و وساطتت فرمانداری و بنا بر احترام این رسانه به درخواستهای مذکور از خروجی سلام پاوه حذف شد .

این پایگاه خبری نیز لازم می داند جهت تنویر افکار عمومی دلیل حذف این مطالب را به استحضار شهروندان و مخاطبان عزیز برساند . امیدواریم شاهد اختلاف و چنین برخوردهایی در سطح شهرستان نباشیم . و مدیران با نقد پذیری و سعه صدر بیشتر به فکر توسعه این شهرستان محروم باشند. و بدنبال حفظ میزهای خود با هرقیمتی نباشند.