ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 23:00

یک هیات تجاری عراقی با دعوت استاندار کرمانشاه وارد ایران می‌شوند/ به دنبال رسمی کردن سه گذرگاه مرزی هستیم

یک هیات تجاری عراقی با دعوت استاندار کرمانشاه وارد ایران می‌شوند/ به دنبال رسمی کردن سه گذرگاه مرزی هستیم

به گزارش سلام پاوه : یک هیات تجاری عراقی با دعوت استاندار کرمانشاه به ایران وارد خواهند شد تا در خصوص تبادلات بازرگانی و اقتصادی گفت‌وگو کنند. پرویز ایده‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار سلام پاوه در خصوص ورود این هیات عراقی، اظهار داشت: یک هیات عراقی صبح فردا به همراه فرماندار حلبچه از مرز «شوشمی» […]

به گزارش سلام پاوه : یک هیات تجاری عراقی با دعوت استاندار کرمانشاه به ایران وارد خواهند شد تا در خصوص تبادلات بازرگانی و اقتصادی گفت‌وگو کنند.

پرویز ایده‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار سلام پاوه در خصوص ورود این هیات عراقی، اظهار داشت: یک هیات عراقی صبح فردا به همراه فرماندار حلبچه از مرز «شوشمی» به کشور خواهند آمد که فرمانداری پاوه از این هیئت استقبال خواهد کرد.

 

فرماندار پاوه افزود: این هیات به منظور بحث و تبادل نظر پیرامون مباحث اقتصادی، تجاری و مرزی با استاندار کرمانشاه وارد کشور خواهند شد.

 

پیش از این استاندار حلبچه از سفر هیاتی رسمی از این استان به ایران به منظور گفت‌وگو در مورد رسمی شدن گذرگاه مرزی «سازان» میان ایران و حلبچه خبر داده بود.

 

در همین خصوص آزاد توفیق در گفتگو با سایت خبری اس. ان. ان اعلام کرد که در آغاز هفته آتی، هیاتی عالی از استان حلبچه با حضور فرماندار حلبچه و مسئولان ارشد مناطق این استان، به ایران سفر می کند.

 

استاندار حلبچه گفته که این سفر بنا به دعوت رسمی استاندار کرمانشاه و با هدف گفت‌وگو در مورد توسعه و گسترش روابط دو جانبه به ویژه از نظر تجاری و اقتصادی و تسهیل تردد مسافرین میان دو استان صورت می‌گیرد.

 

همچنین گفت که یکی از اهداف این سفر گفت‌وگو در مورد رسمی شدن گذرگاه مرزی سازان در کنار رسمی شدن گذرگاه های «تویله»، «شوشمی» و «پشته» میان ایران و اقلیم کردستان  است؛ چرا که رسمی شدن این گذرگاه ها می تواند تاثیر بسزایی در افزایش سطح مبادلات تجاری و تسهیل تردد مسافرین داشته باشد.

یک پاسخ برای “یک هیات تجاری عراقی با دعوت استاندار کرمانشاه وارد ایران می‌شوند/ به دنبال رسمی کردن سه گذرگاه مرزی هستیم

  • بهرامی در تاریخ بهمن 26, 1397 گفت:

    سلام جناب آقای صالحی مدیر محترم وتلاش گروزحمت کش خستگی ناپزیر وبدون توقوه خداکندآقای نماینده کار شکنی نکند و ماننده دو دانشگاه آن را به شیخ صله بدهد