س 18 اردیبهشت 1403 ساعت 14:08

راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در بخش های نوسود و باینگان برگزار شد/ عکس

راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در بخش های نوسود و باینگان برگزار شد/ عکس

به گزارش سلام پاوه:راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۷ با حضور پرشور مردم مرزدار شهرستان پاوه با شعارهای مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل همزمان با سراسر کشور برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:مردم مرزدار شهرهای نوسود ،باینگان و بانه وره و نودشه در شهرستان‌ پاوه با حضور پرشور، انقلابی و گسترده خود در راهپیمایی […]

به گزارش سلام پاوه:راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۷ با حضور پرشور مردم مرزدار شهرستان پاوه با شعارهای مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:مردم مرزدار شهرهای نوسود ،باینگان و بانه وره و نودشه در شهرستان‌ پاوه با حضور پرشور، انقلابی و گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حماسه‌ای به یادماندنی خلق کرده و بار دیگر وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب ثابت کردند.

منصور وهابی در مراسم راه پیمایی یوم اله ۲۲ بهمن در شهر نوسود گفت: بیست دو بهمن تجلی پشتوانه مردمی نظام و پاسخ محکم به توطئه های دشمنان است.

رئیس اداره آموزش و پرورش در جمع مردم شریف و همیشه در صحنه نوسود ضمن تقدیر و تشکر از حضور گرم اقشار مختلف در این مراسم و تبریک چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیان داشت:ملت ایران با حضور آگاهانه خود در این شرایط حساس پاسخ کوبنده ای به تهدید های استکبار جهانی را دادند و ثابت کردند همچنان به آرمانهای انقلاب پایبند و تحت هیچ شرایطی از آن دست نخواهند کشید.

وهابی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت امروز در حالی چهلمین سالگرد پیروی انقلاب را در سراسر ایران جشن می گیریم که کشور عزیزمان ایران اسلامی با پشت سر گذاشتن انواع چالش ها و بی اثر نمودن انواع ترفند ها و توطئه ها ی دشمنان مسیر پیشرفت و توسعه را در همه زمین ها طی نموده و امروز با عزت ،عظمت و اقتدار کامل و همه جانبه در مقابل زور گویان و مستکبران ایستاد است و این موفقیت ها با ایمان و توکل به خدا وند سبحان ، درایت و تدبیر رهبر فرزانه انقلاب ، اتحاد و انسجام مسئولین بدست آمده ست .

وی با اشاره به حضور گسترده و پر شور مردم در مراسم ، راه پیمایی ۲۲ بهمن را تجلی پشتوانه مردمی ونظام و پاسخ محکم به توطئه و یاوه گویی های دشمنان انقلاب دانست که باحضور خود دشمان نظام را مأیوس و دوستان انقلاب را مسرور نمودند.

اجرای سرود ، دکلمه های دانش آموزی و قرانت قطنامه پایانی نیز از دیگر برنامه های این مراسم بودند.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی باینگان در جمع مردم این شهر : کردها وفا دار ترین قوم ایرانی

به گزارش سلام پاوه : مردم مرزدار شهر بانه وره در بخش باینگان با حضور پرشور خود بار دیگر با ارمانهای انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب بیعت کردند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :ابراهیم یوسفی در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه شهر بانه وره با برشمردن شرایط خاص جغرافیایی و ژئوپولتیکی و جمعیتی و ترکیب نژاد و اقوام ایرانی ،کورد ایرانی و ایرانی کورد را از پیشروان و پیشمرگان شکل گیری انقلاب ،دلاوران جنگ تحمیلی ،کارگران دوران سازندگی و صاحبان بصیرت مقابله با معاندین و ضد انقلاب و جریانات افراطی و سلفی بوده دانست .

وی افزود: ایران مامن و خواستگاه و موطن تمام کردهای جهان است و آرزوی هر کرد وطن خواه ایرانی آباد و قدرتمند و سرفراز در زیر لوای آیین عدالت پرور اسلام است .

رئیس کمیته امداد امام خمینی باینگان با بر شمردن خدمات بسیار گسترده و موثر کمیته امداد در دوران چهل ساله انقلاب و ظرفیت های بسیار زیاد در توسعه بخش باینگان و شهر بانه وره در حوزه های حمایت خانواده ،عمران مساکن مددجویی ،درمان ،فرهنگی ،و اشتغال زایی و … نسبت به آینده روشن توسعه و پیشرفت و آبادانی ابراز امیدواری نمودند .

 

 

گفتنی است مشابه چنین مراسمی در شهرهای نودشه و باینگان نیز برگزار شد.