پ 27 اردیبهشت 1403 ساعت 23:08

تقدیر انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات از یک اقدام نیکو

تقدیر انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات از یک اقدام نیکو

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : این روزها در تجملات و زرق و برق دنیایی و در تمامی کاستی ها و کمبودها و نبود مهربانی در جامعه های متمدن امروزی ، حکایت شهرمان پاوه متفاوت تر از همیشه است . جایی که مردم و مسئول در مهربانی همیشه نقطه مشترک دارند و اشتراک زیبایی مهربانی […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : این روزها در تجملات و زرق و برق دنیایی و در تمامی کاستی ها و کمبودها و نبود مهربانی در جامعه های متمدن امروزی ، حکایت شهرمان پاوه متفاوت تر از همیشه است .

جایی که مردم و مسئول در مهربانی همیشه نقطه مشترک دارند و اشتراک زیبایی مهربانی و نوعدوستی بارزه دیار مهربانی پاوه شده است . و این نشان زیبا همیشه بر قله های بلند سرزمین اهورایی پاوه نمود دارد.

 

کودکی چهار و نیم ساله از شهرستان پاوه که مدتها است پدرش در زندان است و از درآمد و ناز و مهربانی پدرانه اش بدلیل جبر روزگار و مشکلات پیش آمده محروم است . در کنار تمام نداری های خانواده و فقر و نبود سایه پدر در بستر بیماری به یک عمل فوری نیازمند بود . عملی که نیازمند مبلغ قابل توجهی پول بود تا نداشتن پول نیز درد دیگری باشد بر پیکر معصوم این طفل معصوم که از بدو تولد تا به امروز فقط تصویر نا زیبای دنیا و پدر دست و پا بسته و پشت میله زندان را دیده است .

 

اما در میان این همه سیاهی و تلخی ها  همت بلند خیرین شهرستان پاوه در کنار تلاشهای قابل تقدیر مهندس جلیل علیزاده مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات طنین مهربانی و نوعدوستی را بار دیگر در سرزمین مهربانی پاوه به صدا درآوردند.

 

با اقدامات انجمن حمایت از زندانیان جرائم غیر عمد پاوه و اورامانات شرایط و پیگیری های لازم برای عمل جراحی این کودک معصوم در بیمارستان پاوه مهیا شد .

 

اوج مهربانی این موضوع حمایت و کمک بدون چشم داشت دکتر سهرابی رئیس بیمارستان قدس پاوه و آقای جبار میرانی مدیر کلنیک تخصصی این بیمارستان نمود پیدا کرد.

 

با همت این دو مسئول خادم و دلسوز هزینه تمامی این عمل جراحی رایگان شد و تمامی همکاری های لازم برای عمل جراحی این کودک که پدرش پشت میله های زندان گرفتار است انجام شد.

 

باشد ما نیز قدردان چنین عزیزانی باشیم که همیشه همت بلندشان در کنار تمامی نیکوکاران این دیار بیانگر این موضوع بوده است آئین مردمان این دیار مهربانی است .

 

روابط عمومی انجمن حمایت از زندانیان جرائم غیر عمد پاوه و اورامانات مراتب قدر دانی و تشکر خود را از دکتر سهرابی و آقای جبار میرانی به پاس همت نیکویشان در کمک به این کودک نیازمند تحت پوشش انجمن زندان اعلام می کند و از خداوند منان برای این دو عزیز در ادامه راه آرزوی سلامتی و توفیق را دارد.

 

شهروندان عزیز و گرامی، خانواده های بی بضاعت و بی درامد زندانیان جرائم غیرعمد پاوه و اورامانات را همچون گذشته تنها نگذارید “گاهی خدا می خواهد با دست تو دست دیگر بندگانش را بگیرد . وقتی دستی را به یاری می گیری، بدان که دست دیگرت در دست خداست…”

ای که دستت می رسد دستی بگیر

شماره حساب بانک ملی انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات :

۰۱۰۵۷۱۲۳۷۴۰۰۰