ش 29 اردیبهشت 1403 ساعت 21:25

۲۴ طرح عمرانی در پاوه افتتاح و کلنگ زنی شد

۲۴ طرح عمرانی در پاوه افتتاح و کلنگ زنی شد

به گزارش سلام پاوه: فرماندار پاوه گفت: همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ۲۴ طرح عمرانی، خدمانی و تولیدی با ۸۲ میلیارد ریال اعتبار در بخش مرزی نوسود از توابع این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه:پرویز ایده پور روز دوشنبه در این مراسم گفت: ۱۷ […]

به گزارش سلام پاوه: فرماندار پاوه گفت: همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ۲۴ طرح عمرانی، خدمانی و تولیدی با ۸۲ میلیارد ریال اعتبار در بخش مرزی نوسود از توابع این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:پرویز ایده پور روز دوشنبه در این مراسم گفت: ۱۷ طرح شامل اصلاح و بهینه سازی شبکه برق روستاهای وراء، خانقاه، سرکران و فیدر باینگان، خط ۲۰ کیلوولت پاوه، اصلاح و بهینه سازی روشنایی معابر شهری و روستایی، نصب تعداد ۴۰۰ فقره انشعاب جدید، نصب یک دستگاه سکشن لایزر بر روی فیدر سه راهی شهدا، طرح پرواربندی ۱۵۰ رأسی افشین گیوه چی با ۲ نفر اشتغالزایی، سیاحتگاه شهید عباس عثمانی و حوضه لاره شهر نوسود به بهره برداری رسید.

 

وی اظهار داشت: در مجموع برای اجرای این طرحها مبلغ ۳۱ میلیارد ریال هزینه شده است.

فرماندار پاوه افزود: همچنین امروز عملیات ساخت سایت BTS دوم شهر نودشه، BTS بین جاده ای روستا نجار و BTS سه راهی روستای لاران علیا – باینگان و چهار طرح عمرانی شهرداری نوسود از جمله ساختمان جدید شهرداری نوسود و ادامه اصلاح ورودی شهر نوسود و جدول گذاری، احداث دیوار حایل و آسفالت خیابانها و معابر شهر نوسود آغاز شد.

 

وی گفت: برای اجرای این طرحها بیش از ۵۱ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

فرماندار پاوه گفت: نوسود نماد حاکمیت مدنی ایران است و باید به عنوان پیشانی نظام جمهوری اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

ایده پور افزود: این مهم نیازمند و مستلزم تلاش، همراهی و هم افزایی همه دستگاهها و مردم است.

بخش مرزی نوسود از توابع شهرستان پاوه است که شامل ۲ شهر نوسود و نودشه و ۹ روستای مسکونی است که در نقطه صفر مرزی کشورمان با عراق قرار دارد.