ی 30 اردیبهشت 1403 ساعت 19:04

تردد در محور سه راهی شهدا نودشه با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است/عکس

تردد در محور سه راهی شهدا نودشه با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است/عکس

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پاوه گفت: تمامی محورهای مواصلاتی باز و تردد در محورهای سه‌راهی شهدا نودشه با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.   ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه با اشاره به بارش‌های اخیر در شهرستان پاوه، اظهار داشت: بارش طی ۲۴ ساعت اخیر در پاوه، ۹۷ […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پاوه گفت: تمامی محورهای مواصلاتی باز و تردد در محورهای سه‌راهی شهدا نودشه با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

 

ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه با اشاره به بارش‌های اخیر در شهرستان پاوه، اظهار داشت: بارش طی ۲۴ ساعت اخیر در پاوه، ۹۷ میلی‌‌متر و آمار تجمعی یک‌هزار و هفت میلی‌متر گزارش شده است.

 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پاوه ادامه داد: تمامی محورهای مواصلاتی باز و تردد در محورهای سه‌راهی شهدا نودشهبا زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

 

شهریاری افزود: میزان بارش برف در سه راهی شهدا ۵۰ سانتی‌متر و در سریاس ۱۵ سانتی‌متر گزارش و ثبت شده است.

 

وی از رانندگان خواست در راستای عبور از و تردد در محورهای مواصلاتی با سرعت مطمئنه و نکات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

 

شهریاری در پایان، افزود: با توجه به بارش شدید ۲ روز گذشته ماموران و راهداران پاوه تمام تلاش خود را در راستای پاکسازی و تسهیل در رفت و آمد در محورهای مواصلاتی به نحو قابل تقدیری انجام داده‌اند.

 

گفتنی است ریزش کوه ناشی از بارش باران در روزهای اخیر چند محور روستایی از جمله جاده اصلی باینگان به روستاهای دودان و زردوئی را مسدود کرد که سریعا ماموران راهداری اقدام به پاکسازی و رفع انسداد کردند.