ی 30 اردیبهشت 1403 ساعت 04:44

انتخابات شوراهای دانش آموزی تمرین مردم سالاری دینی است/عکس

انتخابات شوراهای دانش آموزی تمرین مردم سالاری دینی است/عکس

به گزارش سلام پاوه:همزمان با هفته شورای آموزش و پرورش، همایش اعضای شورای های دانش آموزی مدارس سطح منطقه در پژوهش سرای اندیشه باینگان برگزار گردید.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه:رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان در همایش اعضای شورای دانش آموزی مدارس منطقه باینگان، انتخابات این شورا را تمرین مردم سالاری دینی […]

به گزارش سلام پاوه:همزمان با هفته شورای آموزش و پرورش، همایش اعضای شورای های دانش آموزی مدارس سطح منطقه در پژوهش سرای اندیشه باینگان برگزار گردید.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان در همایش اعضای شورای دانش آموزی مدارس منطقه باینگان، انتخابات این شورا را تمرین مردم سالاری دینی دانست.

 

کامران حسین زاده در ابتدای این برنامه طی سخنانی مبنای ورود دانش آموزان در شورای دانش آموزی را ورود آنان به امورات مدرسه و بدست آوردن آمادگی جهت مدیریت جامعه در آینده دانست.

 

وی انتخابات شورای دانش آموزی را تمرین مردم سالاری دینی دانست و از مدیران، معاونین پرورشی و دبیران پرورشی مدارس درخواست نمود با مشارکت دادن دانش آموزان در مدیریت امور جاری مدرسه، جایگاه شوراهای دانش آموزی را تقویت نمایند.

 

 

حسین زاده در ادامه با اشاره به آیاتی از کلام الله مجید ضمن اشاره مجدد به اهمیت شور و مشورت جوامع بدون مشورت را رو به انحطاط دانست.

 

 

کیهان انفرادی معاون پرورشی، فرهنگی و تربیت بدنی طی سخنانی هدف از برگزاری این جلسات را تقویت جایگاه شورای دانش آموزی و مشارکت پذیری دانش آموزان دانست.

 

وی افزود باید حضور در این همایش سبب ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس در دانش آموزان شود.

 

انفرادی با بیان توصیه ای به دانش آموزان آنان را به صدق و راستی دعوت نموده و آنان را به راست گفتن، راست شنیدن، و راست روی ترغیب نمود.

 

در ادامه جلسه پس از اجرای برنامه های متنوع هنری و فرهنگی توسط دانش آموزان و هنرمند روشندل فاروق خسروی، انتخابات شورای دانش اموزی منطقه برگزار شده و اعضای این مجمع مشخص گردیدند.

 

 

شایان ذکر است دو نفر از دانش آموزان نخبه عضو شورا هم به عنوان مشاور جوان بخشدار منصوب گردیدند که احکام ان ها توسط بخشدار محترم ابلاغ گردید.