ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 22:00

مشعل گاز در نوسود و نودشه به‌زودی روشن می‌شود

مشعل گاز در نوسود و نودشه به‌زودی روشن می‌شود

به گزارش سلام پاوه : بخشدار نوسود گفت: گازرسانی به شهرهای نوسود، نودشه و روستاهای حومه با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.   سعدی مصطفی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سلام پاوه ضمن گرامیداشت فرا رسیدن دهه مبارک فجر و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یاد و خاطره […]

به گزارش سلام پاوه : بخشدار نوسود گفت: گازرسانی به شهرهای نوسود، نودشه و روستاهای حومه با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.

 

سعدی مصطفی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سلام پاوه ضمن گرامیداشت فرا رسیدن دهه مبارک فجر و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یاد و خاطره شهدا و امام راحل را گرامی داشت و اظهار داشت: باید از دهه فجر به‌عنوان فرصتی برای انتقال آرمان‌ها و اندیشه‌های حضرت امام (ره) به مردم و به‌ویژه نسل جوان بهره بگیریم.سعدی مصطفی زاده

 

بخشدار نوسود خاطرنشان کرد: همه اداره‌ها وظیفه دارند درخصوص انتقال اندیشه‌های حضرت امام و منویات مقام معظم رهبری به مردم و بیان عملکرد دولت فعالیت داشته باشند.

 

وی افزود: خطه مرزی بخش نوسود از توابع شهرستان پاوه کماکان از خدمات ارزنده دولت بهره‌مند بوده و خواهد بود.

 

مصطفی‌زاده ادامه داد: یکی از شاخص‌ترین خدمات دولت به مردم منطقه که از مهمترین خواسته‌ها و مطالبات عمومی و بحق مردم این دیار در طی سال‌های اخیر بوده موضوع گازرسانی به شهرهای نوسود، نودشه و روستاهای حومه است.

 

آنگونه که بخشدار نوسود می‌گوید، این امر مهم با تلاش و پیگیری مسؤولان و همکاری مردم منطقه در حال محقق شدن بوده و پروژه موردنظر با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.

 

وی ابراز  امیدواری کرد، در آینده نزدیک شاهد روشن شدن مشعل گاز در این بخش مرزی باشیم.

 

افتتاح تعدادی از طرح‌های عمرانی در شهرها و روستاهای سطح بخش نوسود، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معزز شهدا، دیدار با امامان جمعه، ویزیت رایگان در مراکز بهداشتی درمانی، جشنواره تجلیل از دانش‌آموزان برتر درسی و آزمون پیشرفت تحصیلی و جشنواره‌های فرهنگی- هنری و همچنین برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در شهرها و روستاها از اهم برنامه‌های دهه مبارک فجر در بخش نوسود است که مصطفی‌زاده به آن اشاره کرد.