ی 30 اردیبهشت 1403 ساعت 17:38

بارش نزولات آسمانی در پاوه به ۷۹۰ میلیمتر رسید/بارش یک متری برف در گردنه ملندو

بارش نزولات آسمانی در پاوه به ۷۹۰ میلیمتر رسید/بارش یک متری برف در گردنه ملندو

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پاوه گفت : تمام راههای اصلی و فرعی شهرستان کاملا باز هستند و تردد روان در آنها برقرار است. ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت : با فعال شدن سامانه بارشی اخیر شاهد بازش نزولات آسمانی بخصوص برف […]

  1. به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پاوه گفت : تمام راههای اصلی و فرعی شهرستان کاملا باز هستند و تردد روان در آنها برقرار است.

ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت : با فعال شدن سامانه بارشی اخیر شاهد بازش نزولات آسمانی بخصوص برف در سطح شهرستان پاوه بودیم .

 

وی افزود: میزان بارشها در سطح شهر پاوه ۱۵ سانتیمتر در گردنه سریاس ۳۰ سانتیمتر و در گردنه مرتفع ملندو در محور نودشه به سروآباد نزدیک به یک متر بود که آمار تجمیعی شهرستان به عدد کم سابقه ۷۹۰ میلیمتر بارش رسید.

 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پاوه با اشاره به برف روبی راههای ۲۴ روستای شهرستان پاوه افزود: ۳۸۰ کیلومتر جاده برف روبی و بیش از ۲۸۵ تن نمک و شن برای جلوگیری از یخ زدن و لغزنده شدن جاده های شهرستان پاوه مصرف شد.

 

شهریاری با بیان اینکه ۴ اکیپ با ۲۵ دستگاه و ۴۰ نفر نیروی انسانی در محورها و جاده های شهرستان فعالیت شبانه روزی دارند گفت : به همت راهداران پرتلاش به بیش از ۷۴ مورد از خودروها و شهروندان گرفتار در برف و یخبندان در محور های شهرستان امداد رسانی شده است .