ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 12:56

نقش رسانه در پیشگیری از وقوع جرائم بسیار حائز اهمیت است

نقش رسانه در پیشگیری از وقوع جرائم بسیار حائز اهمیت است

به گزارش سلام پاوه:فرمانده انتظامی شهرستان پاوه :فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاوه گفت:نقش رسانه در پیشگیری از وقوع جرائم بسیار حائز اهمیت است.     به گزارش خبرنگار سلام پاوه:سرهنگ حق جویان در نشست با مدیران پایگاههای خبری تحلیلی و خبرنگاران شهرستان پاوه به تشریح نقش رسانه ها و فضای مجازی در پیشگری از جرائم […]

به گزارش سلام پاوه:فرمانده انتظامی شهرستان پاوه :فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاوه گفت:نقش رسانه در پیشگیری از وقوع جرائم بسیار حائز اهمیت است.

 

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:سرهنگ حق جویان در نشست با مدیران پایگاههای خبری تحلیلی و خبرنگاران شهرستان پاوه به تشریح نقش رسانه ها و فضای مجازی در پیشگری از جرائم پرداخت و گفت: فضای مجازی هم فرصت است و هم تهدید اما به اعتقاد بنده فرصت های آن بیش از تهدیدهای آن است .

 

 

فرمانده انتظامی پاوه تصریح کرد: رسانه ها و فضای مجازی با تنویر افکار عمومی ،آگاهی بخشی به جامعه و آموزش عمومی میتوانند از بسیاری از جرائم پیشگیری و جلوگیری نمایند .

 

 

سرهنگ حق جویان سایت های شهرستان پاوه را به لحاظ اطلاع رسانی به موقع و آنلاین در استان پیشرو دانست و بر تداوم استمرار فعالیت سالم و به دور از ایجاد تنش برای مردم و جامعه را توسط این سایت ها خواستار شد .

 

 

وی افزود نیروی انتظامی هیچ وقت در مقابل مردم نبوده و همواره با مردم و در کنار آنها بوده و با تمام توان برای ایجاد نظم و امنیت در راستای آرامش روحی و روانی مردم تلاش خواهد کرد .

 

در ادامه رئیس راهنمایی و رانندگی شهرستان پاوه از همراهی سایت ها و خبرنگاران شهرستان پاوه با پلیس راهور در راستای آموزش عمومی و روان سازی ترافیک شهر قدردانی کرد .

 

 

سرگرد نورالدین عبدی افزود پلیس راهور هموراه دنبال جریمه کردن خودروها نبوده و نیست بلکه هدف حذف زمینه تخلف بوده  است.

 

 

در پایان این نشست،محمدفاروق یوسفی (پاوه پرس)محمدهادی زامیاد (خبرنگار صداوسیما وایرنا) و صهیب زربان (سلام پاوه) هریک در سخنانی از بصیرت وآگاهی فرماندهی محترم نیروی انتظامی شهرستان ونیز تکریم ارزش های انسانی وتعامل دوسویه با مردم فهیم منطقه از ایشان ومجموعه تحت تصدی شان تقدیر وتشکر نمودند، اصحاب رسانه وجود وحضور نیروی انتظامی را مایه آسایش وآرامش جامعه برشمردند درخاتمه مراتب آمادگی خویش را در جهت تنویر افکار عمومی ( برنامه های اجرایی وتوصیه های کاربردی نیروی انتظامی ) اعلام داشتند.