ش 29 اردیبهشت 1403 ساعت 12:54

تمامی راه‌های اصلی و فرعی پاوه باز است/ارتفاع برف در ملندو ۱متر

تمامی راه‌های اصلی و فرعی پاوه باز است/ارتفاع برف در ملندو ۱متر

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پاوه اعلام کرد:میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۰ میلمتر گزارش شده است.   ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:با توجه به بارش روز گذشته برف و باران در پاوه در طی ۲۴ ساعت گذشته میزان بارش باران […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پاوه اعلام کرد:میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۰ میلمتر گزارش شده است.

 

ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:با توجه به بارش روز گذشته برف و باران در پاوه در طی ۲۴ ساعت گذشته میزان بارش باران که در نوع خود بی سابقه بوده است ۱۱۰ ملیمیر که آمار تجمعی شهرستان بیش از ۵۶۰ میلیمتر گزارش و ثبت شده است.

 

وی افزود:ارتفاع برف در سه راهی شهداء(ملندو) حدود ۱متر و در شهرک سریاس حدود ۲۵ سانتیمتر گزارش شده است.

شهریاری افزود:بارش برف در محور سه راهی باینگان به طرف شهر بانه وره حدود ۳۵ سانتیمتر گزارش شده است.

 

وی ادامه دارد:در حال حاضر کلیه راههای اصلی و فرعی و روستایی شهرستان پاوه باز هستند و رفت و آمد در جریان است.

شهریاری افزود:در حال حاضر تردد در جاده اصلی در محور پاوه به روانسر بدون زنجیر چرخ امکان پذیر است لذا به جهت سهولت در تردد به رانندگان توصیه می شود که حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و با سرعت مطمئنه حرکت نموده نمایند.

وی در پایان تاکید کرد:به همشهریان توصیه می شود از سفرهای غیرضروری در ساعات آینده خودداری نمایند و اگر چنانچه تردد نمودند قبل از حکت وسیله نقلیه خود را مجهز به بخاری،برف پاک کن و فاقد نقص فنی کنند و با مهارت بیشتری اقدام به رانندگی نمایند.