د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 10:50

۴ زندانی جرائم غیر عمد زندان پاوه آزاد می شوند

۴ زندانی جرائم غیر عمد زندان پاوه آزاد می شوند

به گزارش سلام پاوه : مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان اورامانات از مهیا شدن شرایط آزادی ۴ زندانی جرائم غیرعمد از زندان پاوه خبر داد.   جلیل علیزاده در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت : در پی نشستی که  بهمراه ریاست محترم زندان پاوه از بند عمومی زندان پاوه در ماه مبارک میلاد پیامبر اکرم […]

به گزارش سلام پاوه : مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان اورامانات از مهیا شدن شرایط آزادی ۴ زندانی جرائم غیرعمد از زندان پاوه خبر داد.

 

جلیل علیزاده در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت : در پی نشستی که  بهمراه ریاست محترم زندان پاوه از بند عمومی زندان پاوه در ماه مبارک میلاد پیامبر اکرم انجام شد . بیش از ۴۰ نفر از زندانیان بدون ملاقاتی  وبدون سرپرست و نیازمند از طرف انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات کمک مالی شدند.

جلیل علیزاده

وی افزود : در مواردی هم پیگیری مشکلات خاص این زندانیان صورت گرفت و با رایزنی های انجام شده منجر به رضایت شاکیان پرونده شد.

 

علیزاده با اشاره به اینکه بیش از ۶۰ خانواده نیازمند زندانی تحت پوشش حمایتهای انجمن قرار دارند گفت : بصورت دو ماه یکبار مبلغ ۲۰۰ هزار تومان از طرف انجمن حمایت از زندانیان اورامانات به حساب همسران زندانی به این خانواده های تحت پوشش پرداخت می شود.

 

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات گفت : با اقدامات و رایزنی و کمک مالی انجام شده شرایط آزاد سازی ۴ زندانی که با مشکلات مهریه و بحث مالی داشتند مهیا شد که ان شا الله بعد از انجام امور اداری به آغوش خانواده های خود باز می گردند.

 

گفتنی است به همت انجمن حمایت از زندانیان جرائم غیر عمد پاوه و اورامانات در سال جاری تاکنون بیش از ۱۶ نفر زندانی جرایم غیر عمد از زندان آزاد شدند.

 

یک پاسخ برای “۴ زندانی جرائم غیر عمد زندان پاوه آزاد می شوند

  • ناشناس در تاریخ آذر 21, 1397 گفت:

    درودبرشرفت آقای علیزاده واقعا دلسوزانه داری کارمیکنی کاشکی بقیه سمت داران وکاربه دستان یه ذره ازشما یاد بگیرن خسته نباشید