د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 19:17

راه ارتباطی ۱۵ روستای شهرستان پاوه بازگشایی شد

راه ارتباطی ۱۵ روستای شهرستان پاوه بازگشایی شد

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پاوه گفت: با تلاش پرسنل راهداری جاده ۱۵ روستای این شهرستان با جمعیتی حدود ۶ هزار نفر که بر اثر بارش سنگین برف با مرکز این شهرستان قطع شده بود، بازگشایی شد. ابراهیم شهریاری  در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه افزود: […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پاوه گفت: با تلاش پرسنل راهداری جاده ۱۵ روستای این شهرستان با جمعیتی حدود ۶ هزار نفر که بر اثر بارش سنگین برف با مرکز این شهرستان قطع شده بود، بازگشایی شد.

ابراهیم شهریاری  در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه افزود: بارش سنگین برف از چهارشنبه هفته گذشته در شهرستان پاوه آغاز شده و تا امروز ادامه داشت.

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در سه راهی شهدا یک متر و در گردنه سریاس ۲۰ سانتی متر است، گفت: همکاران ما در این محورها مشغول نمک پاشی و یخ زدائی هستند.

شهریاری افزود: هم اکنون چهار اکیپ راهداری به استعداد ۳۵ نفر با استفاده از ۲۵ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در محورهای مختلف و راههای ارتباطی شهرستان پاوه مشغول فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: تمامی راههای ارتباطی شهرستان هم اکنون باز و تردد در آنها جریان دارد اما مسافران محورهای نوسود به نودشه و به هانی گرمله، کیمنه، بیدرواس و دزآور حتما مجهز به زنجیر چرخ و لباس های گرم باشند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پاوه افزود: بارش های اخیر این شهرستان بیش از ۳۵ میلیارد ریال به ابنیه فنی جاده ها، پلها و شانه جاده ها خسارت وارد کرده است.

شهریاری ، میزان بارشهای شهرستان پاوه را از ابتدای سال زراعی جدید تا صبح امروز ۴۲۵ میلیمتر اعلام کرد و گفت: این میزان بارش نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۲۵۰ درصد افزایش داشته است.