س 11 اردیبهشت 1403 ساعت 16:12

دختران شین آباد می خواهند الگوی تمامی «ققنوس» ها باشند

دختران شین آباد می خواهند الگوی تمامی «ققنوس» ها باشند

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه:” اسرین معروفی ” یکی از دانش آموزان حادثه دیده مدرسه شین آباد پیرانشهر به بهانه فرار سیدن سالروز آتش سوزی این مدرسه طی یادداشتی یاد این روز را گرامی داشته است. «به نام آن خدای که درهمین نزدیکی ست»   بازهم شین آباد، بازهم دختران معصوم شین آبادی،ضمن گرامی داشت […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه:” اسرین معروفی ” یکی از دانش آموزان حادثه دیده مدرسه شین آباد پیرانشهر به بهانه فرار سیدن سالروز آتش سوزی این مدرسه طی یادداشتی یاد این روز را گرامی داشته است.

«به نام آن خدای که درهمین نزدیکی ست»

 

بازهم شین آباد، بازهم دختران معصوم شین آبادی،ضمن گرامی داشت یاد وخاطره ی سیران وساریای کوچ کرده…باید میرفتی تااوج میرفتی تا درآسمان ستاره ی اقبالت را میچیدی و با آن چراغ راه آینده ات را روشن می ساختی. آن گاه که دستان کوچکت باید ستاره میچید چه شد؟ که این گونه شد …چشمان مرا مبینی که خیس است درنبودت…

 

چشم ها را باید شست جوردیگری باید دید!دیگر وقت پروازمان بود …صبحی سرد و بارانی بود انگار آسمان هم خبری بد داشت برای دخترانی که با اشتیاق آماده ی رفتن به مدرسه بودن!هفت سال گذشت روزچهارشنبه آذر ماه  ۱۳۹۱/۹/۱۵ ساعت هشت صبح بود که صدای آژیر آمبولانس ها به گوش رسید و بهار، نوگل های تازه شکفته را ازهم پاشید و صدای قلب مادران را به لرزه درآورند

 

حادثه شین آباد فراموش شدنی نیست…

هفت سال است که بوی مهر به مشام دختران شین آبادی نمی رسد. چون اتفاقی که در زندگیمان افتاد نه تنها باعث تغییر چهره هایمان شده است، بلکه روح و روانمان را بیشتر چروکیده و مچاله کرده. دختره ده ساله ی معصومی که برای بزرگ شدن لحظه شماری میکرد دیگر این آرزو را ندارد. این حادثه تلخ و ناگوار باعث شد دنیا و زندگی را جور دیگری ببینیم و یا حتی خیلی از چیزها را به شکل دیگری حس کنیم. سوختن سر کلاس درس فقط کیف و کتاب و در ودیوار کلاس را نسوزاند. تنها چهره های بچه های بی گناه را چروکیده نکرد.

 

بلکه تمام شادی های کودکانه و تلاش برای بزرگ شدن آرزوهایمان را نیز نابود کرد. بزرگ ترین آرزوی دختران شین آبادی بازگشت زیبایی و ترمیم دست و صورتشان و رسیدن به هدف های والایشان است. و اما دختران شین آبادی باوجود تمام درد و رنج ها و این حادثه تلخ و ناگوار بازهم اهداف خود را دنبال میکنند و میخواهند الگوی تمامی «ققنوس» ها شوند.

 

«روحتان شاد و یادتان گرامی سیران و ساریا کوچ کرده»

2 پاسخ برای “دختران شین آباد می خواهند الگوی تمامی «ققنوس» ها باشند

  • ناشناس در تاریخ آذر 17, 1397 گفت:

    📛قتل ۳ عضو یک خانواده در کرمانشاه

    معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه: حوالی ساعت ۲۰ امشب (جمعه – ۱۶ آذر) فردی با یک دستگاه خودرو پژو پارس به درب یکی از منازل روستای کله هویی مراجعه می کند.

    این فرد پس از باز شدن درب منزل، به روی اعضای این خانواده آتش گشوده و همه را به رگبار می‌بندد.

    در این حادثه پدر ۴۸ ساله و دختر و پسر ۲۳ ساله خانواده به قتل رسیده و مادر این خانواده نیز از ناحیه مچ پا زخمی می‌شود.

    تلاش برای دستگیری قاتل و کشف علت و انگیزه وقوع این حادثه با جدیت ادامه دارد.

  • ناشناس در تاریخ آذر 17, 1397 گفت:

    دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش توسط پلیس مریوان

    فرمانده انتظامی مریوان از دستگیری ۲ نفر ارازل و اوباش که در میدان امام شافعی(سرباز) به قدرت نمایی با چاقو و شمشیر باعث ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان گرامی و اخلال در نظم عمومی شده بودند خبر داد .
    فرمانده انتظامی مریوان از دستگیری ۲ نفر ارازل و اوباش که در میدان امام شافعی(سرباز) به قدرت نمایی با چاقو و شمشیر باعث ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان گرامی و اخلال در نظم عمومی شده بودند خبر داد .

    سرهنگ ” سلمان حیدری ” در گفتگو با خبرنگار زریوار خبر در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: این افراد پس از قدرت نمایی و چاقو کشی در سطح شهر و قبل از رسیدن پلیس از محل متواری شدند که شناسایی و دستگیری آنها بصورت ویژه در دستور کار مجموعه انتظامی قرار گرفت .

    پس از شناسایی این افراد و با هماهنگی مقام محترم قضایی نسبت به دستگیری آنها اقدام ، سپس تشکیل پرونده و انجام تحقیقات اولیه با دستور مقام قضایی روانه زندان گردیدند .

    سرهنگ حیدری در پایان گفت: باتوجه به اینکه ایجاد نظم و امنیت و مقابله با اخلالگران نظم و امنیت عمومی خط قرمز پلیس است و هرگز اجازه قدرت نمایی را به این افراد نخواهیم داد .