س 18 اردیبهشت 1403 ساعت 11:42

مانور زلزله در مدارس منطقه نوسود برگزار شد/عکس

مانور زلزله در مدارس منطقه نوسود برگزار شد/عکس

به گزارش سلام پاوه:مانور زلزله و ایمنی در مدارس منطقه نوسود با حضور بخشدار،فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی ،شورای اسلامی ، فوریتهای پزشکی در مدارس منطقه نوسود و به صورت نمادین در دبستان حضرت زینب برگزار گردید. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:رئیس اداره آموزش و پرورش هدف از برگزاری مانور را مدیریت بحران در زمان […]

به گزارش سلام پاوه:مانور زلزله و ایمنی در مدارس منطقه نوسود با حضور بخشدار،فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی ،شورای اسلامی ، فوریتهای پزشکی در مدارس منطقه نوسود و به صورت نمادین در دبستان حضرت زینب برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:رئیس اداره آموزش و پرورش هدف از برگزاری مانور را مدیریت بحران در زمان بروز حوادث و ارتقاء آمادگی دانش آموزان در هنگام وقوع زلزله عنوان کرد.

 

وی گفت:جدی گرفتن،هدفمند بودن ،تداوم و استمرار مانور های زلزله در مدارس و افزایش کمی و کیفی آنها در مناطق و نقاط زلزله خیز باید به عنوان یک ضرورت در دستور کار مدیران مدارس قرار گیرد.

 

وهابی افزود:برگزاری مانور زلزله در واقع شبیه سازی شرایط بحرانی است که آموزش دانش آموزان به منظور کاهش تلفات و خسارات ناشی از آن را در خانواده ها و مدارس ضروری دانست.

 

وی در ادامه بیان داشت برگزاری این مانور می تواند مکمل برنامه های مدیریت بحران و هلال احمر بوده و اثر بخشی خوبی را بهمراه داشته باشد وی در ادامه از برگزاری این مانور در تمامی واحد های آموزشی منطقه همزمان با سراسر کشور خبر داد.

 

گفتنی است همانند این مانور به همت جمعیت هلال احمر پاوه و با همکاری مدیریت آموزش و پرورش پاوه و باینگان، آتش نشانی، اورژانس ۱۱۵به صورت نمادین در دبیرستان پسرانه معلم پاوه و در مدرسه دخترانه عصمت بانه وره با حضور معاون عمرانی فرماندار پاوه و مدیریت آموزش و پرورش و دیگر دستگاه های امدادی برگزار شد.

 

یک پاسخ برای “مانور زلزله در مدارس منطقه نوسود برگزار شد/عکس

  • ناشناس در تاریخ آذر 7, 1397 گفت:

    این مراسم از اجرای خیمه شب بازی هم بی ارزشی است در رابطه با زلزله نمی دانم چه کسی را گول می زنند