د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 16:26

محفل انس با قرآن کریم در پاوه برگزار شد/عکس

محفل انس با قرآن کریم در پاوه برگزار شد/عکس

به گزارش سلام پاوه : محفل انس با قرآن کریم باحضور قاریان برجسته  قران در سطح منطقه و استان به همت اداره تبلیغات اسلامی و همکاری اداره آموزش و پرورش پاوه در مسجد النبی(ص) پاوه  برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه :روز سه شنبه ۶ آذر۹۷ به مناسبت ماه مولود پیامبر(ص) محفل انس با قرآن […]

به گزارش سلام پاوه : محفل انس با قرآن کریم باحضور قاریان برجسته  قران در سطح منطقه و استان به همت اداره تبلیغات اسلامی و همکاری اداره آموزش و پرورش پاوه در مسجد النبی(ص) پاوه  برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :روز سه شنبه ۶ آذر۹۷ به مناسبت ماه مولود پیامبر(ص) محفل انس با قرآن کریم با همت اداره تبلیغات اسلامی  شهرستان پاوه و همکاری اداره آموزش وپرورش با حضور چند تن از قاریان برجسته و ممتاز منطقه و استان در محل مسجد النبی(ص) این شهرستان برگزار شد.

 

در این محفل حجت الاسلام سیدجوادموسوی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی اورامانات ضمن تبریک ماه میلاد پیامبر و هفته وحدت و تشکر از مدیریت محترم آموزش و پرورش پاوه به خاطر حسن همکاری،در راستای اهتمام به قرآن کریم و پیاده کردن مفاهیم آن در زندگی سخنانی ارائه نمود و گفت: قرآن تنها برنامه زندگی ما مسلمانان است و تنها سعادت بشر درگرو بازگشت مردم به ارزشها و معیارها و اصول قرآنی است،تا در پرتو قرآن کریم انسانیت به آرامش فکری و روحی دست پا زد،و از برکات مادی و معنوی حیات شرافتمندانه برخوردار گردد.

سپس ماموستا ملا علی احمد پور از اساتید و مدرس حوزه علمیه و امام جماعت مسجدالنبی(ص) گفت: قرآن کتاب سعادت و تنها ملجاء بشریت بوده که با الهام گرفتن ازآیات آن می توان مسیر سعادت را طی نمود وچه بسا دوری از قرآن کریم باعث نابودی وگمراهی همیشگی انسان می شود.

وی با اشاره به اهمیت قرآن آموزی افزود: هر قرآن آموز وهر منادی قرآن باید اولا قرآن را یادبگیرد واز همه مهمتر باید بدان عمل نماید چراکه عدم عمل به قرآن باعث رنجش خود کتاب الهی شده ودر آخرت همین قرآن کریم از آنهایی که وی را خوانده وبدان عمل ننموده اند در پیشگاه خداوند شکایت خواهد کرد.

در ادامه چندتن از قاریان برجسته منطقه واستان ازجمله آقایان: ماموستا ملا محسن رستمی، آقای محمود گندمگون،آقای یعقوب نادری وآقای آرین سلیمی به قرائت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند.

 

 

در پایان ضمن تقدیر از فعالان قرآنی و اهداء هدایایی نماز ظهر به امامت ماموستا علی احمدپور اداء گردید.