د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 15:09

جذب تسهیلات کم بهره ،صد تن قیر و یک خودروی مکانیزه برای شهر نودشه/ عکس

جذب تسهیلات کم بهره ،صد تن قیر و یک خودروی مکانیزه برای شهر نودشه/ عکس

به گزارش سلام پاوه : سخنگوی شورای اسلامی شهرنودشه از قول تحویل یک دستگاه خودروی مکانیزه پسماند شهری و یک صد تن قیر جهت آسفالت روکش خیابانهای شهر نودشه و جذب تسهیلات کم بهره برای این شهر خبر داد. بختیار رستمی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت : تنی چنداز اعضای شورای شهر نودشه […]

به گزارش سلام پاوه : سخنگوی شورای اسلامی شهرنودشه از قول تحویل یک دستگاه خودروی مکانیزه پسماند شهری و یک صد تن قیر جهت آسفالت روکش خیابانهای شهر نودشه و جذب تسهیلات کم بهره برای این شهر خبر داد.

بختیار رستمی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت : تنی چنداز اعضای شورای شهر نودشه به همراه مهندس سیروس وطنی شهردار این شهر در راستای پیگیری مطالبات  مردم و حل مشکلات شهر نودشه در سفری پنج روزه هم اکنون در تهران حضور دارند.

وی با اشاره به حضور آقایان کرد بهمن ، رمضانی در این سفر به تشریح اهداف آن پرداخت و افزود: در این سفر در خصوص رایزنی، مشاوره و هماهنگی در حوزه های گردشگری، درآمد پایدار ،خدمات شهری و مشکلات اشتغال شهروندان شهر نودشه با مسئولین سازمان شهرداری ها  و شورای شهر تهران،فرماندهی بسیج کل کشور و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران دیدارهایی برگزار می شود.

 

سخنگوی شورای شهر نودشه گفت : با مراجعه به سازمان شهرداریهای کل کشور در تهران جهت پیگیری امورات در خصوص مسائل شهرداری خوشبختانه در دیدار با جناب آقای حسینی معاونت تجهیزات و پشتیبانی درحوزه ی تجهیزات شهری ،ماشین آلات شهرداری و قیر سهمیه ای شهرداری ها با توجه به رایزنی های انجام گرفته از سوی اعضای شورا در این حوزه قول تحویل یک دستگاه خودرو مکانیزه پسماند شهری با عنایت به وجود مشکلات در جمع آوری پسماند شهری و قول مساعدت بالغ بر صد تن قیر به شهرداری نودشه با توجه به وضعیت روکش آسفالت این شهر در ایام آتی تعلق گرفت.

 

رستمی با اشاره به نشست امروز شورای شهر نودشه با مدیرکل دفتر امور اقتصادی و مالی سازمان کل کشور در تهران ادامه داد و گفت : نظر به تشکیل جلسات متعدد در دفتر شورای اسلامی و هم اندیشی با صاحبنظران امر در خصوص ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری نودشه،در این خصوص جلسه ای در سازمان شهرداری های کل کشور با جناب آقای کوشش تبار مدیرکل دفتر امور اقتصادی و مالی سازمان برگزار شد.

 

وی به ما حصل این نشست اشاره کرد و گفت : در این جلسه که با هدف اخذ تسهیلات کم بهره با رویکرد ایجاد طرح های گردشگری به منظور جذب توریسم و متعاقب آن درآمد پایدار برای شهرداری و نیز بخش خصوصی تشکیل شد،ضمن بحث و تبادل نظر و رایزنی پیرامون طرح های صدرالاشاره مقرر گردید که شهرداری پیش مقدمه ی امور را به سازمان ارائه و به طور ویژه تسهیلاتی در این زمینه به شهرداری نودشه پرداخت گردد.

 

بختیاری رستمی همچنین یادآور شد طی هفته ی گذشته نیز درخصوص سرمایه گذاری و مشارکت با شرکت مخابرات استان نیز رایزنی و موافقت نامه هایی در این زمینه رد و بدل شده است.

 

وی گفت : امشب نیز دیدار با دکتر یزدانی معاونت خدمات شهری شهرداری تهران بزرگ درخواستهایی مطرح کردیم که ان شاالله بعد از جمع بندی اطلاع رسانی می شود.

 

گفتنی است نشستهای شورای شهر نودشه و پیگیری های آنها در تهران تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت .

 

یک پاسخ برای “جذب تسهیلات کم بهره ،صد تن قیر و یک خودروی مکانیزه برای شهر نودشه/ عکس

  • ناشناس در تاریخ آذر 6, 1397 گفت:

    بقییه شوراهای شهرستان هم از شورای نودشه یاد بگیرن بد نیست